Diamond Dolly Booster Essence Membantu Mengatasi Masalah Kulit Kering

  سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم 

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 

Diamond Dolly Booster Essence Membantu Mengatasi Masalah Kulit Kering


Kalau bercakap tentang masalah kulit kering, ianya memang memberi kesan yang menyedihkan.  Punca kulit kering ini sebenarnya disebabkan oleh banyak faktor.  Antaranya adalah perubahan cuaca, kurangnya minum air putih, kesilapan dalam menggunakan produk wajah dan sebagainya.  Banyak lagi punca kulit kering boleh terjadi.  Cx juga tidak terkecuali antara salah seorang yang mengalami kulit kering. Jika dulu, cx tak tahu cara mengatasi kulit muka kering.  


Diamond Dolly Booster Essence
Diamond Dolly Booster Essence Membantu Mengatasi Masalah Kulit Kering


Jadi, cx pon mencarilah produk untuk kulit kering tak kira pelbagai brand, jenis dan harga.  Semuanya cx cuba.  Pernah cx guna produk yang agak mahal sebagai pencuci muka untuk kulit muka kering dalam tempoh yang lama.  Tetapi akhirnya, ia memberikan kesan yang tidak baik untuk kulit cx.  Kulit muka cx yang kering menjadi lebih kering dan bercapuk. Sedih sangat.


Kebaikan 4 Formulasi Diamond Dolly Booster Essence yang Membantu Masalah Kulit Kering


Jadi, sekarang ini cx nak kongsi dengan korang satu produk yang mempunyai empat formulasi terbaik untuk masalah kulit kering.  Bila cx dapat tahu tentang formulasi terbaik ini, cx terus ingin mencubanya sendiri sebab penat tau bila kulit wajah kita kering sepanjang masa.  Empat formulasi yang cx cakap adalah gabungan daripada serum, esssence, pelembab dan booster hanya dalam satu botol.  Produk yang cx nak sangat korang tahu ini adalah Diamond Dolly Booster Essence.  Jom cx kongsikan kebaikan empat formulasi yang ada dalam Diamond Dolly Booster Essence ini okay.


Cara Atasi masalah kulit kering
Diamond Dolly Booster Essence Gabungan 4 Formula

  1. Diamond Dolly Booster Essence sangat sesuai untuk kulit sensitif dan yang mengalami radang
  2. Diamond Dolly Booster Essence membantu memperbaiki kulit yang rosak, kering dan 'sunburn'
  3. Diamond Dolly Booster Essence melembutkan kulit wajah dan melicinkan
  4. Diamond Dolly Booster Essence melindungi kulit wajah daripada sinaran radiasi yang bahaya.
  5. Diamond Dolly Booster Essence membantu menghilangkan kegatalan pada kulit.
  6. Diamond Dolly Booster Essence membantu menanggalkan lapisan kulit mati
  7. Diamond Dolly Booster Essence mengekalkan kelembapan kulit
  8. Diamond Dolly Booster Essence melindungi kulit daripada bakteria merbahaya
  9. Diamond Dolly Booster Essence mengingkatkan hidrasi dalam kulit

6 Kandungan Hebat Dalam Diamond Dolly Booster Essence

Kalau korang nak tahu, dalam Diamond Dolly booster Essence ini terdapatkan enam kandungan bahan hebat tau. Enam kandungan bahan hebat dalam produk ini yang bertindak dan menjalankan proses untuk membantu menjadikan kulit kita lembut macam bayi. Siapalah tak mahu produk yang boleh jadi booster terbaik untuk kulit muka kan? Jadi, inilah dia tips untuk masalah kulit sensitif. Korang boleh baca kandungan hebat yang terdapat dalam Diamond Dolly Booster Essence di bawah.

Cara Melembapkan Kulit Muka Dengan Cepat
Diamond Dolly Booster Essence: Serum, Essence, Moisturizer, Booster

  1. Chamomilla Recutita Extract : Berfungsi melegakan kulit yang mengalami radang dan sensitif.
  2. Cucumis Sativus : Berfungsi membaiki kulit rosak dan kering. Ianya membantu menjadikan permukaan kulit lebih lembut dan licin. Extract ini sangat baik untuk membaiki kulit sunburn terutamanya. PH value extract ini juga sesuai dengan kulit kita. 
  3. Asparagopsis Armata Extract : Merupakan red alga yang sering dijumpai di kawasan pedalaman lautan India dan Pasifik. Extract ini sangat bagus untuk melindungi kulit daripada sinaran radiasi merbahaya.
  4. Saponaria Officinalis Herb : Mengandungi flavonoids dan Vitamin C untuk menenangkan kulit (soothing) dan menghilangkan kegatalan pada muka sambil mencuci.
  5. Humulus Lupulus : Bersifat sebagai antimicrobial dalam alam semulajadi. Melindungi kulit daripada persekitaran luar. Ia membantu memelihara kelembapan kulit dengan menjadikan kulit kekal lembap dan lembut. Tambahan, Ianya juga membantu menanggalkan lapisan kulit mati daripada epidermis dan membersihkan kulit.
  6. Avena Strigosa Seed Extract : Dikenali sebagai Black Oats. Extract ini mengandungi bahan yang mampu menampung air di dalam kulit. Jadi disini , proses penghidratan secara semulajadi dapat diransang dan diperkuat.

Diamond Dolly Booster Essence Meremajakan Kulit Daripada Dalam


Diamond Dolly Booster Essence boleh membantu untuk merejakan kulit kita daripada dalam.  Diamond Dolly Booster Essence bertindak sebagai serum dan booster terbaik untuk  kulit muka kita.  Jadi, inilah cara terbaik untuk melembabkan kulit muka dengan cepat .  Kulit kita akan jadi kemerahan 'pinkish' macam kulit bayi.  Tiada lagi masalah kulit kering dan Diamond Dolly Booster Essence merealisasikan impian kita semua untuk miliki kulit bebas cela.



Whatsapp: 013-2576447/03-95467094

Essence Terbaik Kulit
Lahirkanlah Keikhlasan Dihatimu

Post a Comment

22 Comments

bahan-bahan seperti Chamomilla, cucumis tu memang bagus untuk kulit. wah..ni berita gembira buat sesiapa yang ada masalah kulit kering kan
Hasif Hamsyari said…
Dengan cuaca tropika, tambah-tambah tak menentu sekarang, masalah kulit kering tu memang susah nak dielakkan. Good to know Diamond Dolly Essence ni gunakan bahan-bahan semulajadi yang semuanya kaya dengan khasiat yang bagus untuk kulit!
Qaseh Dalia said…
Bagusnya banyak kelebihan pada kulit
marsha said…
Akak tengok kulit muka CX dah makin lembap dan glowing. Serasi dengan CX. Akak pun kulit jenis kering. Nak cuba juga nanti
Vocab Pahang said…
Jika dilihat dari kandungannya, serum ni nampak selamat untuk digunakan. Asalkan tiada kandungan merbahaya sepetti merkuri etc pasti serum ni akan mendapat sambutan hangat di pasaran. Saya pun teringin nak cuba!
Bae Roslan said…
first time dengar produk ni. best gak kalau try ni.
Fadima Mooneira said…
Looks like a good product to try. The packaging is so lovely. Thank you for sharing your review of this product with me.
Dikbee said…
Bagus la Diamond Dolly Essence ni. 6 kandungan bahan dia tu pun terbaik la. Harap-harap dapat la jadikan kulit sis pinkish macam kulit baby. PEnat la asyik kering dan jeragat pun dah mula kelihatan
Nadia Johari said…
Kulit kering memang tak best.. Sebab tu kena pakai produk yang boleh melembapkan kulit. Firstime dengar produk ni.. Banyak kelebihan
Lisa Nurulain said…
tak pernah lagi dengar jenama ni . baru ya ?
Aerill Hassan said…
first time dengar jenama ni. banyak juga kelebihannya. Bolehlah nanti saya share kelebihannya pada rakan2 :)
Sis Lin said…
Banyak betul bahan dalam produk ni, bagus ni untuk kulit.. Biasa beli main beli je kan, lepas ni cuba baca dan fahamkan dulu bahan kandungannya.. macam menarik pulak..
Marina Bashah said…
Menarik packaging dia. Comel je. Tengok kebaikan dia macam best je.
Rolling Grace said…
i've been looking for a product for my dehydrated skin and this seems to be it. thanks for sharing this! :)
Kitkat Nelfei said…
Betul la especially zaman work from home ni. Kulit jadi kering sebab kita tend to x apply products untuk jaga kulit sebab tak pernah keluar dari rumah kan. Need booster like this.
Cik Puan Ena said…
Patutla kulit cx cantik flawless. Ada guna booster. Hehe. Apa2 skincare ena suka cari yg booster sebab dia menggalakkan proses pemulihan kulit lebih cepat berkesan
iena eliena said…
menarik ni Diamond Dolly Booster Essence..iena punya kulit pun memang kering..boleh la cuba nanti :)
Sunshine Kelly said…
Nampak nyer serum ni baik dan berkesan untuk anti aging, i will check out more about their products.
Zaza Azman said…
Wah menarik ni nnt za share dgn family za yg ada mslh kulit kering. Za muka oily takut tak sesuai pula kan
nona sani said…
me too .. kulit kering! Agreed.. mmg sesuai essence ni ngan kulit... wangiii pulak tuh!
Atie Zieya said…
anti ageing tu yg penting .. and i mmg suka apply essence sbb muka tak berminyak hehehe
Ika.S said…
Nampak menari sangat. lagipun ika ada masalah kulit sesitif dan kering. mungkin nanti ika boleh dapatkan produk ni. terimakasih atas perkongsian sis :)