Sushi King Spin And Win Campaign

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Sushi King Raikan Happy Members Dengan Lebih 1 Juta Ganjaran Hebat

Sushi King Lancarkan Kempen Spin and Win yang Menarik Melalui Aplikasi Sushi King dan Menawarkan Hadiah serta Ganjaran Hebat untuk Pelanggan Setia!

Siapa saja yang tidak tahu dan kenal dengan restoran sushi Jepun terbesar di Malaysia? Haa, kalau korang peminat sushi, cx pasti ianya berita paling menarik untuk didengari.  Sushi King telah mencapai seramai satu (1) juta ahli dalam program pelanggan setia yang terkenal melalui aplikasi Sushi King setakat Mac 2023.  Bagi menyatakan penghargaan Sushi King kepada pelanggan setia mereka, Sushi King teruja untuk melancarkan kempen 1 Juta Ahli Bahagia yang menawarkan hadiah bernilai lebih RM 1,000,000 dari 1hb Mei hingga 31hb Mei 2023. 

kempen sushi king spin and win
Sushi King Spin And Win Campaign

Bermula hari pertama bulan Mei dan seterusnya, korang yang ahli Sushi King boleh menyertai kempen Spin and Win dengan setiap perbelanjaan RM50 dalam satu resit.  Kalau lagi banyak korang makan dan belanja, lebih besar peluang korang untuk menang hadiah eksklusif.  Bukan kaleng-kaleng tau hadiah dia.  Korang boleh menang tiket untuk ke Jepun tau! Bukan itu sahaja, telefon Oppo N2 Flip, Apple Watch SE, 600,000 jumlah mata smile dan banyak lagilah! 

Kempen ini lebih kepada tanda terima kasih Sushi King kepada 1juta ahli mereka.  Sushi King nak sama-sama meraikan kegembiraan ini dan memberi kelebihan kepada ahli mereka untuk menikmati lebih ganjaran selepas ini. Cx dah pergi sushi king haritu dengan keluarga. Korang bila lagi ?

kempen sushi king spin and win
Sushi King Spin And Win Campaign

kempen sushi king spin and win
Sushi King Spin And Win Campaign

Kalau korang nak tahu maklumat lebih lanjut, berkenaaan kempen Spin and Win Sushi King's 1 MIllion Happy Members, bolehlah lawat laman web rasmi di www.sushi-king.com.  Ikuti akaun media sosial Sushi King di facebook (@sushikingasia) dan instagram (@sushikingmalaysia)

Post a Comment

1 Comments

Anonymous said…
Kena pergi sushi king ni. Mana tau dapat hadiah best kan? Xdpt takpe, bukan rezeki