Kokojar Shake Viral Menggunakan Premium Chocolate Melt Buka Peluang Pendapatan Sebagai Ejen

 سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kokojar Shake Viral Hanya Menggunakan Premium Chocolate Melt 


Cx ini seorang yang sangat suka dengan coklat.  Tambah lagi bila dimakan dengan cereal yang rangup dan sedap.  Cx seorang sahaja boleh layan dan bagi habis semua.  Seperti yang kita semua tahu, kalau makan cereal yang disaluti cokat ini, tetapi dapat yang dah lembik tidak rangup, memang ianya mampu menyekat selera cx.  Rasa akan jadi pelik.  Kurang sedap.  Lepas itu sejenis yang jual hanya menggunakan coklat masakan yang tiada rasa.  Cx rasa seeprti ditipu.  Cx tidak kisah tentang harga asalkan ianya berbaloi, sedap untuk dimakan bersama keluarga.  Betul tak? Tapi meh cx nak kongsikan dekat korang pasal kokojar shake yang tengah viral sekarang ini.  Semua orang dok cakap pasal kokojar shake review di media sosial.  Jadi cx pon nak jugalah kongsi dengan korang apa pula pendapat cx pasal kokojar shake ini.

kokojar shake agent
Kokojar Shake


Kenapa nama Kokojar Shake menjadi pilihan?  Okay, kalau korang nak tahu, nama asal kokojar shake adalah kokojar sahaja.  Tetapi pada satu ketika, ada staff A yang tegur dan bertanya, kenapa coklat dekat bahagian bawah botol sahaja? Kemudian staff B pon bagitahu, kalau nak makan, kenalah shake dulu.  Barulah coklat itu melt dengan cocojar keseluruhannya.  Staff A pon cakap dan bagi cadangan, kenapa tak digunakan dan mention sahaja shake tu? Makanya terhasilnya idea untuk menamakan kokojar menjadi kokojar shake.  

Resipi Kokojar Shake yang Menjadi Rahsia Kejayaan


Resipi utama kokojar shake yang menjadi rahsia kejayaan mereka adalah hanya menggunakan premium chocolate melt.  Mereka akan pastikan kualiti bahan untuk resipi kokojar shake terjaga dengan baik.  Selain menggunakan premium chocolate melt, resipi kokojar shake adalah gabungan bubble rice dan mini cococrunch yang sedap dan rangup dimakan.  Memang kalau kita makan, tak toleh dah kiri kanan depan belakang.  Boleh berebut dengan anak-anak jadinya. 

Kokojar shake ada tiga resipi dan gabungan yang mantap untuk korang pilih mengikut selera tekak masing-masing.  Kalau korang nak tahu, kokojar shake ada tiga perisa pilihan seperti kokojar shake original, kokojar shake mocha dan kokojar shake musang king.  Pergh! Memang pilihan kokojar shake ini yang terbaik sahaja mereka tawarkan untuk santapan dan selera masyarakat kita .

resipi kokojar shake
Kokojar shake original

 Kokojar Shake Buka Peluang Jana Pendapatan Sebagai Ejen


Ini yang cx nak bagitahu dekat korang.  Dalam musim pandemik yang kita semua tahu akan situasi getir setiap famili.  Jadi cx nak ajak dan kongsi dekat korang yang nak mencari atau buat duit sampingan dari rumah sahaja.  Korang tak perlu risau sebab kokojar shake ini senang dan mudah untuk dijual.  Ianya merupakan kudapan yang sentiasa orang cari.  Ala-ala pisang goreng panas gitu.  Untung kalau korang join sebagai ejen sah kokojar share ini tau.  Korang hanya perlu aktif membuat promosi dikalangan orang sekeliling.  Gunakan sahaja media sosial sebagai medium untuk kita sebarkan lagi bisnes.

Kalau korang nak mendaftar sebagai ejen sah kokojar shake, bolehlah tekan link yang cx sediakan di bawah.  Korang boleh tengok dan nilai sendiri kualiti kokojar shake mereka.  Kalau nak lagi mudah, terus sahaja mesej di nombor whatsapp yang disediakan di bawah. 

kokojar shake agent
kokojar shake mocha


Whatsapp: 01162921562

Keistimewaan Kokojar Shake yang Perlu Diketahui


Ada beberapa keistimewaan kokojar shake ini tau kalau korang nak tahu.  Pertama sekali, saiz kokojar shake ini agak besar ya.  Memang muai makan dan berbaloi sangat kena dengan harga.  Tinggi botol adalah 20.5 cm dan lebarnya adalah 8.5 cm.  Besar kot! Memang puas sangat dapat ngadap sambil layan k-drama kan? Kemudian, 

Selain itu, kokojar shake ini sedap dimakan dengan gabungan lain juga.  Macam cx, suka makan cocojar dengan roti kosong.  Cx balutkan kokojar shake di tengah roti dan makan macam itu saja.  Kemain sedap lagi oi ! Lepas itu, boleh juga makan dengan susu segar.  Sejuk-sejuk susu dengan kerangupan kokojar shake.  Memang padu ! Akhir sekali, cx nak ajak korang cuba makan kokojar shake dengan aiskrim.  Fuh! Dia punya pergi tu sampai ke bulan. Aicewah! Sedap korang!  Korang kena cuba sendiri okay! Jom dapatkan kokojar shake sekarang! 

kokojar shake agent
kokojar shake buka peluang pendapatan sebagai ejen

Chocolate In Every Bites!
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu

Post a Comment

8 Comments

dorsett pink said…
Wow! Nampak macam sedap
nampak sedap.. bagus ni peluang pkerjaan..
Marina Bashah said…
Terliur tengok kokojar dia. Siap ada flavor mocha
ZaridaIshak said…
nampak sedap sangat coco tu. Boleh buat hadiah surprise nie
Nadia Johari said…
Dah rasa, memang sedap. Puas makan sebab botol besar..pulak tu murah
Memang sedap rugi kalau tak cuba, korang boleh whatsapp wani (018-3694302) area saujana utama (sungai buloh)
Aisya Ismail said…
Sedap, choc x muak.