Printcious.com: Website Custom Gift Atas Talian yang Sangat Menarik dan Terbaik!

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Siapa suka order barang atas talian? Semestinya ramai kan? Tipulah tu kalau tak suka. Siapa pula suka DIY sendiri hadiah untuk diberikan kepada insan tersayang? Angkat tangan sama² dengan cx! Yeah! Seronok kan bila kita dapat design sendiri hadiah untuk si dia? Best moment sungguh! Jadi kenangan selama²nya. Wah gittew! Tapi pernah tak korang cuba design hadiah tu di atas talian? Jarang kan? Sebab apa ya? Sebab kebanyakkan website itu sangat complicated. Betul tak? Tak mesra pelangganlah lebih senang. Upst! 

printcious.com
Okay meh cx nak perkenalkan kepada sesaiyang semua satu website yang best sangat iaitu Printcious.com. Apa yang best sangat tu? Okay sebelum tu cx nak cerita sikit; printcious.com ni merupakan satu company yang menyediakan servis tempahan hadiah dan boleh direka oleh pelanggannya melalui website printcious.com. Macam² jenis hadiah yang printcious.com ini ada sediakan. Kita tak perlu pon nak susah² tau sebab website printcious ini sangat simple dan mudah! Serius! Kalau nak tempah dan DIY sendiri hadiah korang tu, hanya memerlukan beberapa langkah sahaja tau. Design website ini pon sangat simple, friendly, tidak serabut dan sedap mata memandang. Nak pilih² pon mudah. Tak complicated untuk klik banyak² kali. Design and tools website printcious.com ini juga kemas dan cantik pilihan warna serta gambar yang digunakan. Mampu menarik perhatian pengguna.

Langkah-langkah untuk membuat tempahan. Hanya memerlukan empat langkah sahaja.

Mudah sangat kan? Pertama sekali, kita perlulah pilih produk apa yang nak dijadikan hadiah istimewa tu. Ada banyak pilihan. Jangan rambang mata sudahlah. Hihi. Bila dah siap pilih tu, langkah seterusnya, bolehlah pilih gambar untuk upload dan diletakkam dekat hadiah kita tu. Kalau taknak gambar, nak buat tulisan sahaja pon boleh. Kalau lagi nak puaskan hati, letak dua² sekali, gambar dan tulisan. Lengkap! Dah selesai semua tu, haa tunggu apa lagi? Place order jelah! 🤭 Settle!

Lagi best website printcious.com dah siap² letak apa jenis hadiah yang boleh kita pilih. Ada bermacam pilihan seperti baju, mug minuman, bantal, casing handphone, Canvas Photo, Button Badges dan banyak lagi. Boleh usha sendiri tau nanti! Meh cx tunjukkan contoh sikit ya macam mana yang cx kata simple, friendly dan mudah dengan menggunakan website printcious. Katakanlah cx nak DIY button badge dan mug.
Ruangan pilihan hadiah yang kita nak untuk design. Ada banyak sangat. Memang menarik tau! 
Contoh untuk hadiah Button Badge

Korang hanya perlu tekan start designing dan dah boleh mulakan langkah upload add dan edit text mengikut kesesuaian dan kesukaan tersendiri. Bahagian bawah tu, printcious.com siap² bagitahu apakah jenis dan ciri² serta kelebihan yang ada pada button badge mereka. Semestinya mereka menjaga standard dan quality bagi setiap barangan yang dikeluarkan untuk pelanggannya. InShaaAllah terbaik.

Ini contoh untuk Mug pula. Cx pilih Magic Mug ni ni sebab hanya akan keluar design kita bila diisi dengan air sahaja. Hehe cantik! 

Menarik kan? Mudah dan simple sangat. Kalau korang nak tahu, printcious ni dah dikenali di merata dunia tau. Antaranya; Malaysia of course, Singapore, Australia, New Zeland, Hong Kong, dan banyak lagi. Setiap minggu akan ada Weekly Special Promo okay! Sangat menarik! Ada juga dikategorikan bahagian seperti ; Find Your Gift for Your Loved Ones dan juga Special Occasion. Pilihan yang ada sangat menarik. Pasti membuatkan kita teruja! Cx suka dengan setiap inci design dan tools yang disediakan melalui website printcious.com.

Weekly Special Promo

Valentines Day Gift for Loves One! Go get now!

Sekarang ada Birthday Gift Ideas sempena Valentines Day tau! Macam² tawaran diberikan. Jom grab sekarang sementara ada promo! Berbaloi²! Nanti cx kongsikan links semua dibawah okay.

Serius printcious website memudahkan sangat! Korang apa tunggu lagi? Ajomm terjah sikit printcious.com sekarang! Cx gerenti korang korang akan suka dan teruja untuk design sendiri hadiah untuk yang tersayang. Tup² place order je kang kan? 😉
Precious Gift from Your Heart

Facebook :
👉 https://www.facebook.com/printcious

Website : 


The Best Website to Recommend!
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu

Post a Comment

23 Comments

Julia Mahir said…
Wahh kita pun suka sgt buat benda2 mcm ni. Samada utk diri sendiri or utk bagi hadiah kat org lain. Thanks ye share psl website ni.
Cik Lily Putih said…
memang ada bagus perkhidmatan sebegini at least kita boleh hadiahkan sesuatu yang datang dari hati kita untuk orang-orang yang kita sayang. pilihan barangan pun banyak jugak ye di website ni
Airah Syahirah said…
Airah pun suka dengan printcious ni sebab senang je nak customize barang. harga pun okay. barang dapat cantik je
Suria Amanda said…
Anak akak suka la barang- barang macam ni..selalu suruh tempahkan utk dia bila ada kawan-kawan dia nyer birthday..ni dah lama tak tempah or order apa- apa..kena order lagi ni..kali ni nak order photobook plak
Bebelan Cik Min said…
Macam menarik je Printcious ni. teringin nak buat mug dengan nama sendiri mesti comel
Ana Suhana said…
Memang best shopping hadiah dekat PrintCious ni especially kalau nak cari hadiah yang lain dari yang lain. Yang ada personal touch orang kata. Ana sendiri dah banyak kali order. Memang puas hati.
amirnawawi said…
Wah! Menarik jgu ada laman web sebegini. bolehlah kita menempah barangan yang dicustomize. Senang. Tak payah sibuk nak pergi ke kedai bagai. Order online dan sampai je kat rumah. Settle
Mimie said…
Prosuk printcious ni tak pernah tak best. Dah ba yak kali juga shopping kat sino tau .Sebelum ni saya banyak bei bantal dengan mug .Pernah juga cari hadiah bezday untuk officemate kat printcious ni .Saya beli magic mug tuh.
azni said…
ehhh..... i pun pernah beli kat sini. i buat canvas poster gambar husband and anak. hehhe surprise sangat gitu. the quality is quite good. tapi silapnya i patut print besar lagi lahh... printing quality bagus..
Alia Farhan said…
Mcm2 ada kt printicious ni ya.. Nanti la nak buat jugak.. Boleh la buat gift utk family tersayang kan. Harga murah pun murah tu
Cik Puan Ena said…
best kan dapat diy letak koleksi gambar sendiri sebagai kenangan. tak perlu pening kepala nak cari surprise special day or surveniour. semua ada disini. hanya klik dan pilih design favourite.
Jia Shin Lee said…
Heard about Printcious for quite a while now, I think they can be really unique gifts for anybbody since we can custom make it. Maybe I should get one done for my husband's birthday.
Hanny Abdullh said…
Printcious ni mmg tempat yg bangus kalau kita nak print apa2 dr idea kita sendiri.Memang teringin nak buat tshirt tapi belum ada masa pulak nk reka2 apa kat tshirt tu
Tekkaus said…
Memang bernas lar idea ini kan. Semua boleh buat atas talian. Lebih sedang untuk kita bagi custom gift kar orang yang tersayang. :) Banyak juga pilihan yand terdapat di sini kan. :)
Emi said…
Printcious ni memang femes sejak zaman emi belajar lagi. Suka betul order customize item kat situ.
Syafiera Yamin said…
i rasa i nak tempah baju rasanya nampak macma very worthy and best bila ada cawan muka kita kan, heeee okay nanti i cuba cuba tengok printcious ni ! sebab dah lama dengar pasal servis mereka ni .. i nak create untuk anak I..
Henry Tan said…
i used their services before too, very fast and convenient. good place for those looking to do a customize gift for their loved ones.

How to deal with markets ups and downs?
Nina Mirza said…
Wahh... Menarik ni buat hadiah yang tersayang. Ramai kengkawan dah order dengan depa dan. Mereka kata hasil Memuaskan. Jap ni nak pi intai intai tengok Web dia. Tingin lak nak bg ai hadiah tuk geng. Thanks sharing
Mek Onie said…
Wah ramainya dah tahu kewujudan Printcious ni kan. Servis dorang banyak dan boleh dipercayai tanpa was-was dan tak merugikan sebab harga dia berpatutan.
penaberkala said…
Banyak jugak barang yang boleh order kat printcious. Macam best je kalau nak order gift untuk orang kan. Order online je. Mudah dan cepat
Baru dapat Printcious punya printed cushion. Cantik dan lawa qualiti printing tu! Suka!
Zurainny Ismail said…
Akak pun suka order sini. Tapi bab design2 ni akak sgt2 lembap, so jrg customize gifts kat Printcious. Paling2 pun bubuh nama ja.