PG Mall Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

  سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم 

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 

PG Mall Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

PG Mall Platform E-Commerce No.1 di Malaysia

PG Mall adalah platform membeli-belah dalam talian nombor satu dalam Malaysia.  Platform PG Mall ini dikendalikan oleh PG Mall Sdn. Bhd. (836625-K) dan ditubuhkan sejak tahun 2017.  PG Mall disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd dan merupakan satu-satunya platform jualan e-dagang tempatan dalam Malaysia. Tujuan utama PG Mall dibentuk adalah untuk menyediakan platform perniagaan kepada para peniaga di Malaysia.  Jadi, para peniaga tak perlu risau kalau hendak menggunakan platfrom PG Mall ini kerana ianya dipercayai dan selamat.  

PG mall Online shopping kempen beli barangan malaysia
PG Mall Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales


PG Mall platform e-commerce no.1 Malaysia
PG Mall Malaysia No.1 E-Commerce Platform


Pada CX, PG Mall ini boleh dipercayai dan sebagai peniaga juga, ianya sangat membantu kita untuk mempelbagaikan portfolio perniagaan daripada sudut dan perspektif global.  PG Mall merupakan plaform E-dagang yang banyak digunakan oleh pengguna atas talian. Semuanya terbukti apabila PG Mall menduduki tempat ketiga teratas yang ditentukan berdasarkan laporan Iprice insight report.  Tambahan lagi, PG Mall menerima semua jenis pembayaran secara atas talian dan e-wallet. 


PG Mall online shopping
PG Mall Iprice Insight Report


PG Mall Year End Sales

Kalau korang nak tahu, PG mall sekarang sedang melangsungkan kempen Year End Sales tau.  Pg Mall Year End Sales ini bermula pada 1hb Disember 2020 sehingga 31hb Disember 2020.  Ada masa sebulan PG mall bagi kita semua untuk shopping di platform mereka.  Rugi kalau korang tak beli-belah dekat PG Mall online shopping.  Cx cakap rugi sebab PG mall ada bagi kupon kod yang istimewa unutk korang !  Kalau kita beli barang asas keperluan rumah, macam barang dapur, keperluan bayi dan kanak-kanak, kesihatan dan kecantikan, automotive dan sukan, keperluan barangan elektrik serta fesyen, semua pembelian ini boleh guna kupon kod yang PG Mall bagi.  


PG mall Online shopping
PG Mall Online Shopping Year End Sale 2020


Jomlah korang, kita berbelanja di PG Mall Online Shopping sekarang!  Nah cx bagi korang kupon kod yang istimewa di PG Mall.  Sebagai rakyat Malaysia, semestinya kita akan support barangan lokal.  Almaklum, barang kita kan adalah yang terbaik kualitinya.  Proudly Local Campaign #BarangBaikBarangKita InShaaAllah.. Eh! terlupa pula nak bagi kupon kod PG Mall.  Nah untuk korang: Gunakan kod: KBBM20 dan korang akan dapat diskaun sehingga RM20 untuk pembelian minima RM50.  Kemudian kod KBBM30 pula, korang boleh dapatkan diskaun sehingga RM30 untuk setiap pembelian minima RM100.  Berbaloi-baloi berbelanja di PG Mall Online Shopping. 

5 Barangan Lokal Terpilih di PG Mall Online Shopping

Okay, jom cx kongsikan dengan korang antara lima barangan lokal yang terpilih di PG Mall Online Shopping.  Antaranya adalah Oldtown White Coffee, So Convenient Store, Hurixs, Broz Car Accessories, dan Khind by Costplus Online.  Kesemua ini jika korang membeli antara barangan mereka, bolehlah dapatkan diskaun kupon kod yang cx bagi dekat atas tadi okay.  

  • Old Town White Coffee

OLDTOWN White Coffee® PGMALL ada promosi terkini, peraduan menyeronokkan dan tentunya kopi yang hebat! Semua produk OLDTOWN White Coffee adalah 100% asli. Old Town White coffee PGMall sentiasa memastikan bahawa semua produk tidak akan habis semasa penghantaran. Mereka akan menghantar dalam masa tiga hari waktu bekerja selagi stok masih ada.  Apa yang menariknya di Old Town White Coffee PGMall ini, mereka ada sediakan hadiah percuma tau!  Tetapi bergantung kepada stok juga ya.  Kalau bernasib baik, InShaaAllah dapat hadiah percuma! Hanya di Old Town White Coffee PG Mall okay. 


OLDTown White Coffee PGMall
Old Town White Cofee PGMall Store: Kempen Beli Barangan Malaysia

  • So Convenient Store PGMall

So Convenient Store PG Mall banyak jual barang keperluan harian yang kita perlukan.  Menggunakan tagline: Neighborhood Convenience at Your Fingertips, So Convenient telah mendapat maklum balas dan rating yang baik di PG Mall.  Boleh ke link ini untuk tengok barang jualan So Convenient Store PG Mall okay : https://pgmall.my/So-Convenient-Store


PGMall Year End Sales Beli BArangan malaysia
So Convenient Store PG Mall: Kempen Beli Barangan Malaysia


  • Hurix PG Mall Store

Kedai barangan lokal di PG Mall seterusnya adalah Hurix.  Jin Bin Group ditubuhkan pada tahun 1979, pengeluar perintis terkemuka dan pengeluar ubat-ubatan berasaskan herba, makanan tambahan kesihatan, makanan dan minuman di Malaysia. Setelah inisiatif penyelidikan jangka panjang dari pasukan penyelidikan yang berdedikasi dan saintifik, kumpulan ini telah berjaya menggabungkan ramuan semula jadi dengan teknologi canggih dalam proses pengambilan dan penumpuan herba. Melalui kaedah saintifik untuk menghasilkan ubat-ubatan herba, kumpulan ini menjadi pemimpin berkualiti dalam menghasilkan produk yang selamat, konsisten dan berkesan, menjadikan "Hurix's" menjadi jenama tempatan dan antarabangsa yang berjaya. Hurix Store: https://pgmall.my/HURIXS-1

PG Mall Year End Sale Online Shopping
Hurix PG Mall Store: Beli Barangan Malaysia


  • Broz Car Accessories PG Mall Store

Broz Car Accessories PG Mall Store menjual barangan kelengkapan untuk kereta.  Segala jenis barang ada seperti pewangi kereta, cover kereta, speaker, cordless vacuum dan banyak lagi.  Semua keperluan dan kelengkapan kereta boleh dibeli di sini okay: https://pgmall.my/Broz-Car-Accessories

PG Mall Online SHopping year end sales
Broz Car Accessories PG Mall Store: Kempen Beli Barangan Malaysia


  • Khind by Costplus Online PGMall Store

Khind satu jenama yang tidak asing lagi.  Sudah pasti Khind by Costplus Online di PGmall Store juga menjual barang keperluan elektrik rumah.  Banyak pilihan boleh dibuat di store mereka di sini: https://pgmall.my/Khind-by-Costplus-Online

PG Mall Kempen Beli Barangan Malaysia
Khind PG Mall: Kempen Beli Barangan Malaysia


PG Mall Tawaran Free Shipping 

PG Mall kempen beli barangan Malaysia dan Year End Sales kali ini menawarkan tawaran eksklusif free shipping untuk setiap pembelian minima RM30.  Tawaran PG Mall ini bermula pada 1hb Disember 2020 sehingga 31hb September 2020 okay.  Jangan lepaskan peluang ! Daftar sekarang di PG Mall! 

PG mall Kempen beli barangan malaysia
PG Mall Tawarkan Free Shipping sempena Kempen Beli Barangan Malaysia

Jangan lupa untuk ikuti media sosial PG Mall untuk ketahui kemaskini dan promosi terkini:

LAMAN SESAWANG RASMI 

LAMAN FACEBOOK RASMI 

LAMAN INSTAGRAM RASMI 

LAMAN TELEGRAM RASMI

Beli Barang Malaysia, Support Produk Lokal
Lahirkanalh Keikhlasan Di Hatimu

Post a Comment

5 Comments

Amirrah Othman said…
Best juga promo kat PG Mall YES kali ni..tengok emas pon ada promo..rambang mata kejap.
Mrs Pip said…
sukanya bila shopping ada diskaun dan lagi kak pip paling suka ialah bila ada free postage.... almaklumlah, postage ke sabah selalu sangat mahal, so bila free mestilah happy.
Yaya Azura said…
Nak beli induction cooker..Bestnya ada free shipping.
Nadia Johari said…
Jom support barangan malaysia.. Bgus shopping kat pg mall ni
Atie Zieya said…
ada dua hari lagi ni nak shopping sini