Tips Kesihatan dan Gaya Hidup Sihat

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Tips Kesihatan dan Gaya Hidup Sihat

Hidup zaman kita ini banyak penyakit yang hadir tanpa kita duga.  Banyak faktor dan sebab juga segala penyakit ini datang menyerang manusia.  Lebih jelas dan terang apabila sekarang kita semua satu dunia telah diserang dengan virus covid19 yang kini telah menjangkau empat bulan lamanya.  Sungguh CX pon terkesan dengan penyebaran virus ini.  Tapi syukur Alhamdulillah, Allah kurniakan pemerintah yang berjiwa rakyat.  Tidak lupa akan kepayahan rakyat yang amat memerlukan waktu ini.  Jadi, selepas covid ini selesai,  marilah kita sama-sama menjaga kesihatan dan dapatkan maklumat berkaitan Tips Kesihatan yang betul.  

Tips Kesihatan dan Gaya Hidup Sihat

Portal untuk Dapatkan Maklumat 

Di sini CX nak perkenalkan kepada korang semua satu laman web kesihatan yang selalu menjadi rujukan CX berkaitan Tips Kesihatan.  Melalui laman web ini , kita boleh dapatkan informasi bekenaan penyakit, jenis rawatan dan yang paling best sekali, laman web ini menyediakan dan berkongsi banyak tips untuk Gaya Hidup Sihat tau. Menarik kan? Banyak juga topik perbincangan yang diketengahkan.  Antaranya adalah perkongsian keibubapaan, seksuality, kehamilan dan banyak lagi.  Korang boleh terjah sendiri untuk dapatkan banyak ilmu dan perkongsian melalui rujukan yang betul. Tak rugi jika kita membaca perkara yang penting dalam norma kehidupan seharian. 

Portal Santai dan Boleh Print

Tambahan pula, penulisan laman web tersebut juga sangat santai dan tidak berat untuk kita baca dan fahami.  Jika terdapat terma perubatan yang agak rumit pon, mereka akan jelaskan dengan baik agar maklumat itu sampai dan kita faham.  Sehabis baik mereka jelaskan secara ringkas tapi padat.  Selain itu, kita juga boleh print setiap artikel yang ada dekat sana tau! Almaklum, kalau kita tiba-tiba nak tunjukkan dekat mak ayah yang tidak berapa faham dengan komputer dan internet, bolehlah print terus jadi bahan bacaan.  Kita hanya perlu tekan ikon print dekat hujung artiket sahaja. Mudah sangatkan? Format printing dia pon memang cantik dan tidak serabut.  

Gaya Hidup Sihat

Tips Kesihatan dan Gaya Hidup Sihat

Okay, kalau korang nak dapatkan tips kesihatan dan gaya hidup sihat, jom cari maklumat berkaitan penyakit atau apa-apa sahaja tentang kesihatan, bolehlah terus ke laman web berikut tau.  CX dah siap letak link di atas, tekan sahaja.  

Semoga Bermanfaat
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu


Post a Comment

9 Comments

Nour Adieb said…
sejak pkp ni, sy amalkan minum lemon & mkn buah oren setiap hari
Akashah Kassim said…
Rajin baca tips sihat
Tapi bab amal bukan main susa
Riyanlaiyan said…
Assalamualaikum..

Salam ukwah dari saya untuk anda.....jom follow blog aku ya...

Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..

Terima kasih sekali lagi..ya
Nadia Johari said…
Waktu bila2 ni memng kene amalkan cara hidup yang sihat.. Kene bnyak membaca tentang tips kesihatan. Baru hidup bahagia
Mas FVOME said…
elok dptkan tips kesihatn ,yela kan zmn skrg penyakit lain maciamm
Ai said…
Selalu baca tapi liat betul nak amalkan.
Marina Bashah said…
Thank you share cx. Boleh refer sini untuk info kesihatan