Safi Shayla | Penjagaan Rambut Bagi Wanita Berhijab

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai semua! Sedia kita semua maklum, wanita berhijab memerlukan penjagaan rambut dan kulit kepala yang lebih teliti agar tidak memberikan kerosakan dan kemudaratan kesihatan rambut kita. Namun kadang kala kita tidak dapat nak elak atau lari daripada masalah ini kerana sebagai Muslim, kita diwajibkan berhijab sekiranya keluar rumah atau bersama ajnabi.  Lebih-lebih lagi wanita bekerjaya, sudah pasti penggunaan hijab boleh membawa kepada berjam-jam lamanya.


Safi Shayla : Formula Anti Kelemumur

Wanita berhijab tak kiralah berambut pendek atau panjang, semestinya memerlukan penjagaan rapi rambut. Kalau tidak, antara masalah utama yang kita hadapi adalah rambut lembab dan berbau.  Kemudian akan menghadirkan kepingan kelemumur yang merimaskan! Jom cx kongsikan cara penjagaan rambut bagi wanita berhijab. Mudah sangat! Hanya menggunakan formula variasi baru daripada safi shayla iaitu shampoo, minyak rambut dan mask anti kelemumur.

Minyak Rambut Anti-Kelemumur

MINYAK RAMBUT ANTI-KELEMUMUR
Mengandungi Minyak Organik Habbatus Sauda + Mentol.  Ianya mengurangkan kelemumur, minyak & kulit kepala gatal.

Minyak rambut SAFI Shayla menjadikan rambut lebih lembut, licin dan memberikan kilauan rambut dan sihat menawan. Ia mengurangkan kelemumur dengan berkesan, melegakan kulit kepala yang gatal dan memberikan kesegaran kepada kulit kepala dengan sensasi dingin. Rambut lebih selesa bersama haruman yang mampu kekal sepanjang hari dengan lapan (baca:8) jam wangian berdasarkan ujian makmal. Kelebihan dan manfaat pula seperti berikut;

🌀Minyak Rambut Organik Habbatus Sauda
Memberikan kelembutan kepada rambut, nutrien, anti-bakteria dan perlindungan matahari.

🌀Minyak zaitun tulen
Memelihara/Memberikan kelembapan kepada rambut kering, kusam atau kerinting.

Syampu Safi Shayla Anti Kelemumur

SYAMPU SAFI SHAYLA ANTI KELEMUMUR
Kulit kepala yang tertutup dalam tempoh lama mengundang peluh yang akhirnya berminyak lalu menyumbang kepada masalah kelemumur.

Atasinya dengan Syampu SAFI SHAYLA Anti Kelemumur. Mengandungi Habbatus Sauda serta bahan aktif ZPT dan Menthol yang mencegah kelemumur bermula dari cucian pertama serta haruman yang mampu kekal sehingga 24 jam.

Masker Penyegar Kulit Kepala Kawalan Kelemumur
MASKER PENYEGAR KULIT KEPALA KAWALAN KELEMUMUR
Minyak Penyegar Kulit Kepala Kawalan Kelemumur dan Gatal dengann Micro Bamboo Charcoal + Organic Habbatus Sauda Oil  & Menthol

Jadi, jangan lupa cuba Safi Shayla formulasi baru untuk atasi masalah kelemumur dan dalam masa sama, rambut kita lebih terjaga serta kekal harum hampir sehingga lapan jam. Kini, dengan pembelian Safi Shayla dengan harga RM35 ke atas, korang boleh dan berpeluang untuk dapatkan sling bag comel We Bare Bears, limited edition tau! Comel sangat! Jom dapatkan di semua outlet terpilih! Cx dah miliki tau!

We Bare Bears! (Limited Edition)

Outlet yang Terlibat

Tunggu apa lagi? Ajom dapatkan SAFI Shayla sekarang dan miliki koleksi bag silang comel We Bare Bears sekarang! Maklumat lanjut, korang boleh rujuk maklumat di bawah okay.

Sling Bag We Bare Bears
Limited Edition

Website| Contact: 1-800-88-8867 | Facebook | Instagram | Youtube |

Bersih, Wangi dan Terjaga
Lahirkanlah Keikhlasan di Hatimu

Post a Comment

13 Comments

Marina Bashah said…
Belum pernah cuba lagi shampoo safi ni. Bestnye dapat bag bear tu. Abih shampoo lama nak try shampoo safi plak lah. Hehe
messarah said…
bagus safi sebab dia create shampoo khas untuk penjagaan rambut bagi wanita bertudung. terbaik!
Izaramli said…
Tak pernah lagi pakai safi shayla ni. Tapi kulit kepala iza tak ada la problem sangat. Maybe boleh try range lain kot nanti. Anyway, bag tu comel sangat!
mek yunie said…
waaa best sgt ni. mek pun dah cuba safi shayla ni. alhamdulillah sesuai dengan mek. beg tu memang Amani rembat lerr.
Mahamahu said…
Bare Bears tu kita nak yang panda punya comel sangat hehehehe best lah tapi kit tak guna Safi Shayla sebab tak berhijab boleh ker..
Nina Mirza said…
Safi ni produk paling kita suka. Shampoo shayla pun suka gak. Tertarik nak try yg baru ni, ada rasa berangin mentol kannn... Dapat lak bav comel tu. Geramnya!
Bella Jamal said…
Sis memang gunakan syampu anti kelemumur. Kdg2 tak cukup tidur etc buat kulit kepala asik senang ada masalah scalp. Belum pernah cuba lagi Safi Shayla ni. Looking forward to try this out.
Ahmadi said…
Sebenarnya jenama Safi Shayla ni memang terbaik untuk wanita bertudung tau. Bukan apa coz wife sendiri guna product ni dan sampai la ni tak pernah nak ganti dengan produk jenama lain lagi. Thanks for review
Yeesssss!!!! You are We Bare Bears fans too! Mouse mommy here too! Mouse mommy has collected a set of 4 units We Bare Bears too! Lovely and practical sling bag can use as storage and collectibles too! Lovely!
Sunshine Kelly said…
Nak dapatkan set penjagaan rambut ni untuk my bro, and can get the free bag for myself.
Sharon Lee said…
Looks really promising though! Perfect for hair yang bertudung, the we bare bear sling bag cute!
Ematunz said…
Tengs sharing sis, nice post. Datang singgah sini nak ucap salam sayang dari blog baru: ematunz.blogspot.com
Ana said…
Saya suka sgt dengan shampu anti kelelmumur tu :)