Wajib Qada' Puasa jika Haid Terhenti Seketika.

Bismillahirahamanirahim
Assalammualaikum w.b.t

sharing number 32
sahur sudah. subuh? heheh jangan tidur balik ye anak-anak! :) cx nak share lagi something, ini bukan kait dengan hati dan perasaan atau entry perasan eh. Takde kene mengena dengan sesiapa dunia akhirat. oke merepek. cx nak share pasal haid. apa itu haid? haish, period tahu? *sambil angguk kepala .. gggrrr~

cx tadi singgah ke group Dr. Danial Zainal Abidin dan cx ternampak satu persoalan yang sangat menarik perhatian cx sebab cx pernah mengalaminya.. entry ni untuk berkongsi ye dan bukan nak canang cerita dalam kain. faham? bagus! nak tahu cerita? klik gambar kat bawah ye anak-anakku yang soleh dan solehah :)

klik to grow it up with dugro
camna kawan-kawan? pernah mengalaminya? haa.. ayuh segerakan proses mengqada' puasa :) cx pon terkejut bila tahu perkara ni.  yelah, selama ni tak tahu pun. siyes tak tahu. so, sekarang dah tahu, wajib keatas kita untuk melaksanakannya :) terima kasih.

:: Allah tidak menguji melainkan Allah tahu kita mampu ::
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

Post a Comment

16 Comments

Unknown said…
hurmmmm x pernah sbb sy laki.. ;p
CXopportunities said…
@Saiazuan haha! senget kann saiazuan .gggrrr~
Dzarief Zuhdi said…
ok.. nnt saya bgtau kat bakal istri sayer.. hehe.. :D
Daya Azmi said…
thnks 4 this info ok..? =))
Nananonosss said…
terima kasih kerana berkongsi ilmu..now,baru tahu.. :)
CXopportunities said…
@Syazana Ayut terima kasih kembali syggsss~ :)
Aien Not Alien said…
terima kasih cx...kongsi lagi..

berguna untuk yang kurang tahu..hihi..

salam ramadhan cx..
CXopportunities said…
@AIEN NOT ALIEN most welcum syg.. InsyaAllah :)
lelyshuhada said…
bgs ! baru den tahu..xiexie !..
azzah said…
thanx kongsi...
sy tgh mengalami & b'fikir sal hal tu..naseb baekkk.. tq for the info.. :D