Jersey Sublimation Murah Di KedaiJersi.com Tempahan Dan Penghantaran Seluruh Malaysia

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Jersey Sublimation Murah Di KedaiJersi.com Tempahan Dan Penghantaran Seluruh Malaysia

Pernah tak korang tempah jersey sublimation murah terus dari kilang? Mesti korang pernah dan nak tempah lagi kan?  Lagi-lagi kalau dapat kedai printing jersey terus dari kilang yang boleh buat pelbagai jenis printing baju dan jersey.  Paling menarik, kita boleh dapat harga murah lagi tau, benda pula berkualiti. Penghantaran pula tak perlu nak risau, boleh hantar ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Menarik kan? 

jersey sublimation design
KedaiJersi.com Jersey Sublimation Design Murah

Cx nak kenalkan dekat korang satu kedai printing yang ada tawarkan pelbagai servis printing baju.  Ya! harga juga murah tau sebab mereka mempunyai kilang printing sendiri.  Korang cakap sahaja nak print baju apa, semua boleh.  Baju kelab, baju hari keluarga, jersey sublimation, uniform, baju korporat dan banyak lagi.  Sebut saja! Gerenti jadi.

Zaman kita berkomuniti tak kira di sekolah, kolej, pejabat, waima taman perumahan sendiri, memang sudah menjadi satu kemestian dan trend masa kini untuk tempah baju.  Betul tak? Lagi-lagi kalau kelab persatuan dan syarikat.  Ianya umpama menjadi satu kewajipan untuk tempah baju.  Almaklum, baju juga salah satu penjenamaan dan marketing untuk orang kenal dan tahu kewujudan kelab persatuan dan syarikat kita.  Barulah adanya satu keunikkan dan kelainan. Setuju? 


KedaiJersi.com:  Perkhidmatan Printing All In-House Production

KedaiJersi.com menghasilkan jersey secara All in-house production.  Maknanya, semua pengeluaran dikawal sepenuhnya oleh syarikat terus dari kilang sendiri.  Mereka bukan melalui sub atau hantar ke kilang lain.  Jadi, kualiti printing pastinya terjamin dan siap pada masa yang ditetapkan.  


Makluman korang, KedaiJersi.com ini dimiliki oleh Mafeya Sdn Bhd.  Mafeya Sdn Bhd merupakan syarikat printing t-shirt  yang berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang printing custom.  Termasuklah custom jersey, printing t-shirt, uniform dan cederahati korporat.  Kalau nak tahu, mereka mempunyai tiga kilang printing dan satu kilang jahit pukal di Shah Alam, Selangor: 

  • Kilang Printing T-Shirt Silk Screen

Printing T-Shirt Silk Screen banyak digunakan oleh kedai printing baju.  Biasanya jika mahu print baju rewang, famili day, baju kelas, baju persatuan, baju kelab atau sebagainya, bolehlah gunakan perkhidmatan ini.  Ini disebabkan mereka boleh cetak dengan kuantiti yang banyak dan harganya juga lebih murah berbanding dengan teknik printing lain.

Terdapat banyak juga syarikat, kelab dan persatuan yang menggunakan perkhidmatan printing Silk Screen ini untuk print baju.  Ianya disebabkan kosnya yang lebih murah.  Kalau korang rancang nak buat baju hari keluarga atau baju syarikat, bolehlah guna printing jenis ini.  

  • Kilang Custom Jersey Sublimation

Jersey submilation memang trending sekarang ini.  Bukan sahaja geng motor yang pakai, geng kereta, geng kelab dan persatuan juga ada pakai tau.  Ianya sebab boleh print full color dan unlimited design. 

Ramai memilih print baju jenis ini kerana hampir keseluruhan baju boleh dicetak dengan grafik yang tinggi.  Senang cerita, baju yang acapkali geng motor pakai ketika konvoi itulah jenis jersey sublimation.  Cantik kan baju mereka? Pelbagai jenis design ada dan paling menarik, keseluruhan baju colorfull tau. Barulah gempak dimata orang lain.  Kita juga akan rasa wow dan teruja.  Barulah bertambah cantik bergaya!

jersey sublimation design
Jersey sublimation design kedaijersi.com Murah

Jadi, selepas ini jika mahu tempah baju aktiviti, baju kelab, baju persatuan, baju syarikat, baju family dau, dah tak perlu pening nak cri kilang yang boleh buat.  Korang boleh tempat dari KedaiJersi.com sahaja.  Nak design jersey sublimation ready made atau custom pon mereka boleh siapkan.  Daripada design sehinggalah ke bahagian jahitan, semuanya mereka buatkan. 


  • Printing Cenderahati Korporat

Selain printing t-shirt dan jersey sublimation, mereka juga menawarkan servis printing cenderahati korporat, medal dan trofi.  Kalau korang ada buat pertandingan dan perlukan hadiah cenderahati seperti medal dan trofi, bolehlah gunakan perkhidmatan mereka.  Nak buat barangan korporat untuk syarikat pon boleh macam lanyard, pen, beg, cawan dan macam-macam lagi.

Haa, macam-macam perkhidmatan ada yang ditawarkan oleh KedaiJersi.com dan Mafeya Sdn. Bhd ni.  Semuanya ada dalam satu syarikat sahaja.  Kalau korang ada buat acara atau pertandingan, memang mudah kerja nak cari pelbagai perkhidmatan printing dan cenderahati. Tak perlu lagi merata nak cari servis yang berbeza.  Jimat masa!

  • Kilang Jahit atau Sulaman Berkomputer

Nak cari kilang jahit yang boleh menjahit dengan kuantiti banyak atau secara pukal? Ha… Mereka juga ada tawarkan perkhidmatan tempahan menjahit Uniform, T-Shirt, Jubah, Blouse, Seluar, Tudung, Baju Melayu, Kurta dan pelbagai jenis pakaian secara ready made atau pun custom made dengan harga kilang. Butik-butik yang mencari kilang jahit pukal untuk stok Ramadan dan Raya nanti bolehlah dapatkan perkhidmatan daripada mereka.

Selain daripada perkhidmatan menjahit, mereka juga ada menyediakan servis sulaman berkomputer atau embroidery ya. Jadi, korang tak perlu risau kalau tempah uniform & custom jersey dekat sini, sebab company ini memang ada kilang jahit dan mesin printing sendiri. Harga kat sini korang faham-faham lah, mesti terlajak murah. Harga terus dari kilang kan?!

6 Sebab Kenapa Korang Kena Print Jersey Sublimation di KedaiJersi.com!

+ Harga murah terus dari kilang (Jimat beribu-ribu duit korang)

+ Cepat siap dan berkualiti sebab kilang sendiri dan bukan sub kilang syarikat lain.

+ All in-house production. Memiliki kilang jahit, Kilang printing Silk Screen, Kilang Jersey Sublimation dan Kilang Sulaman Berkomputer sendiri. (Kualiti, harga & masa dikawal sepenuhnya oleh syarikat)

+ Khidmat nasihat percuma berkenaan tempahan (Mesra pelanggan)

+ Penghantaran ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

+ Dipercayai oleh banyak syarikat-syarikat swasta & Jabatan Kerajaan seperti Media Prima, KarangKraf, Ninja Van, UiTM, UNISEL, UMP, UIA, Sime Darby, Pos Malaysia, Maybank, KASTAM, Imigresen, MBSA, MPS dan banyak lagi.

jersey sublimation design
Jersey Sublimation Design Kedaijersi.com Murah

Buat Duit Tambahan Jadi Ejen KedaiJersi.com

Berita baik untuk korang yang nak cari duit tambahan. Mereka juga ada buka pendaftaran ejen untuk usahawan serta individu yang nak buat duit tambahan dengan bisnes printing tshirt, printing baju & custom jersey. Latihan dan bimbingan akan diberikan sepenuhnya oleh syarikat. 

Jadi, kalau korang berminat nak jadi ejen tu cepat-cepatlah daftar kat website mereka atau boleh hubungi nombor telefon yang ada kat website mereka.

Tawaran ejen ni terhad tau… Siapa cepat dia dapat. Inilah masanya peluang untuk korang buat duit tepi. Tak salah kalau kita mencuba mana tahu rezeki korang ada kat situ kan!

jersey sublimation design
Jersey Sublimation Design Kedaijersi.com Murah

Buat Part-Time ejen printing ni mana tahu boleh cover korang punya bayaran bulanan bil utiliti, duit rumah dan duit kereta tanpa perlu usik duit gaji. Suri rumah pun boleh buat ya. Boleh tampung perbelanjaan isi rumah. Zaman sekarang ni kos hidup semakin meningkat. Harga barangan keperluan seperti sayur-sayuran, ayam, telur, minyak masak dan macam-macam lagi barangan naik harga. Kita kena cari alternatif lain untuk tingkatkan pendapatan kita.

Jika korang nak printing baju murah, nak custom Jersey sublimation murah, uniform atau cenderahati korporat harga kilang lepas ni, boleh lah terus hubungi mereka melalui laman-laman dibawah.

SENARAI WEBSITE & RAKAN NIAGA


jersey sublimation design
Jersey Sublimation Design Kedaijersi.com Murah

Atau korang boleh datang terus ke showroom mereka pada alamat dibawah.

MAFEYA SDN BHD (TEAM CETAK)
32A, Jalan Kristal J7/J, Seksyen 7, 
40000 Shah Alam, Selangor.
TEL: 03-55236690 / 017-2290994
Email: ohtshirtselangor@gmail.com 

MAFEYA SDN BHD (KEDAI SUBLIMATION)
30, Jalan Keluli AN 7/AN, 
Taman Perindustrian Bukit Raja Selatan,
40000 Shah Alam, Selangor

MAFEYA SDN BHD (OH! TSHIRT)
17-A, Jalan Kristal K7/K,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.


Post a Comment

0 Comments