Game Legend Solitaire Zaman Dulu, Kini Kembali Online Secara Percuma

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Game Legend Solitaire Zaman Dulu, Kini Kembali Online

Kalau korang lahir sekitar tahun 80-an, cx gerenti kita sama-sama merasai kenangan main game legend solitaire dekat komputer.  Betul tak?  Bila buka komputer zaman internet baru nak dewasa, seusia kita mesti layan game legend solitaire sementara bosan buat assignment.  Cx memang layan game legend solitaire waima tak faham pon macam mana nak main dengan betul.  Jadinya, cx susun sahaja ikut suka.  Tapi memang kenangan sungguh sebab tak perlu nak muat turun game legend solitaire ini .  Mana tidaknya, memang game legend solitaire sudah siap ada dalam komputer.  Boleh main bila-bila masa secara offline.

game legend solitaire
Game Legend Solitaire

Game Legend Solitaire Secara Percuma

Menariknya game legend solitarire kali ini adalah, kita boleh main secara percuma okay!  Game legend solitaire tidak memerlukan kita untuk muat turun menggunakan aplikasi di telefon dan sebagainya.  Korang hanya perlu buka website mereka : Solitaire.org dan boleh terus main dengan bahagianya.  Di website solitaire online, korang boleh jumpa banyak lagi game lain yang mereka sediakan tau! Antara game yang paling popular dan mendapat sambutan hangat di website mereka adalah ; Klondike, Freecell, Spider, Pyramid, Tripeaks dan Golf .  Banyak lagi jenis game yang ada, antara yang menarik perhatian cx untuk bermain secara santai-santai adalah Hidden Object Game, Logic Puzzle dan Online Words Game. 

  • Hidden Object Solitaire Online Game

Hidden Object Solitaire Online Game memang seronok main santai-santai.  Cx seronok layan sebab tempat pilihan untuk cari barang dia menarik mata memandang.  Tapi kadang-kadang rasa geram sebab barang yang dia suruh cari sangatlah kecil kiut miut.  Tak nampak oi ! hahah! Tapi enjoy main sebab cx ajak anak-anak join sekali tolong carikan.  Boleh latih mata anak-anak supaya lebih fokus.  Sedikit sebanyaklah ada kebaikan dengan bimbingan ibu bapa. 

game legend solitaire
Game Legend Solitaire

  • Logic Puzzle Solitaire Online Game

Logic Puzzle Solitaire Online Game memang menarik.  Cx suka main Daily Sudoku Game semestinya.  Memang sejak zaman sekolah lagi suka main sudoku masa dalam buku tu, dekat surat khabar ke kan? Mesti cuba main waima yang paling mudah.  Boleh fikir-fikir bila mengantuk.  Jadinya, sekarang cx akan layan solitaire online game untuk main sudoku sekejap kalau mengantuk masa buat kerja. Korang kena cuba tau kalau yang sesiapa suka main sudoku macam cx.  Tak rugi dan tak membosankan.  Nah belanja gambar sekeping.

game legend solitaire
Game Legend Solitaire

  • Online Words Solitaire Game

Online Words Solitaire Game tak kurang hebatnya.  Game legend zaman kita kecil dulu.  Suka cari perkataan tersembunyi gitu kan?  Cx kalau buka online words solitaire game ini, encik suami suka sangat hadap.  Tajam mata mencari perkataan.  Cx suka main tapi santai-santai saja.  Tak ku kuasa tengok masa dia berjalan. hehe. Kalau anak cx, dia dah cemas tengok masa tinggal berapa minit nak tamat. haha! 

game legend solitaire
Game Legend Solitaire

Game Legend Solitaire Menggamit Memori Zaman Dulu

Pada cx, game legend Solitaire memang menggamit memori zaman dulu.  Betapa kita seronok layan keadaan yang tanpa internet sambil susun solitaire. Tapi sekarang kita pon tak boleh nak menafikan apabila segala keadaan memerlukan internet. Jadi, kita boleh gunakan kesempatan ini dengan baik dan terkawal untuk melayan semula minat atau hobi bermain game legend solitaire.  Korang cuba tau nanti! Memang layan habis!

game legend solitaire
Game Legend Solitaire


Post a Comment

1 Comments

Boss said…
Solitaire game yang saya masih main kalau boring.