Safi Perfect White Crystal Essence Mencerahkan Kulit Wajah Secara Semulajadi


Safi Perfect White Essence Mencerahkan Kulit Wajah Secara Semulajadi

Setiap hari kita akan mengalami pertambahan usia dan ianya menandakan bahawa kulit wajah juga akan mengalami perubahan.  Betul tak? Macam cx yang sekarang waima baru 30-an, tetapi dah boleh rasa perubahan pada kulit wajah.  Almaklum terdedah dengan pelbagai keadaan.  Itu tak dicampur lagi dengan emosi yang tunggang langgang.  Itu semua boleh bagi kesan terhadap kulit wajah kita.  Korang ada tak petua muka cerah berseri?  Haa, cara mencerahkan kulit wajah secara semulajadi mudah saja tau.  Korang boleh cuba Safi Perfect White Crystal Essence macam cx.  

cara mencerahkan kulit wajah secara semulajadi
Safi Perfect White Crystal Essence  

Safi Perfect White Essence Rangkaian Produk Terbaru Teknologi Ultra White

Safi Perfect White Crystal Essence adalah produk rangkaian terbaru yang berasaskan air dan keseimbangan PH Crystal Essence.  Menariknya Safi Perfect White Crystal Essence ini adalah ianya diperkaya dengan 3X ganda vitaminrich.  Keluaran Safi Perfect White Crystal Essence sangat istimewa sebab adanya crystal petals di dalam produk mereka.  Terdapat juga Asid Hyaluronik yang membantu mencerahkan kulit wajah pengguna.  Penggunaan Safi Perfect White Crystal Essence yang kerap dan kosisten mampu memberikan hasil untuk kulit wajah yang berseri, cerah, sekata dan terhidrat.  

cara mencerahkan kulit wajah secara semulajadi
Safi Perfect White Crystal Essence 

Kalau korang nak tahu, teknologi ultra white yang digunakan dalam produk Safi Perfect White Crystal ini menggabungkan bahan aktif pelbagai fungsi.  Nano Bio White dan Kakadu Plum dengan 100X ganda vitamin C dapat membantu mempercepatkan proses pencerahan kulit wajah dan lebih berseri-seri.  Kalau korang sejenis kulit yang kusam dan kering, cx sangat galakkan untuk cuba sendiri dan rasai perbezaannya.  

Kelebihan Safi Perfect White Essence 

Safi Perfect White Crystal Essence akan menjadi produk penjagaan kulit pilihan bagi setiap wanita.  Kenapa cx cakap ianya menjadi pilihan bagi setiap wanita? Ini disebabkan Safi Perfect White Crystal Essence adalah pati kristal yang berasaskan air dan keseimbangan pH dengan bahan aktif yang akan memberikan kulit korang semua manfaat seperti di bawah.  Safi Perfect White Crystal membantu dalam menyerlahkan warna kulit dan meningkatkan kecerahan semulajadi.

  • Diperkaya dengan 100% lebih banyak vitamin C untuk kulit wajah yang lebih cerah dan berseri
  • Diformulasikan dengan sempurna untuk cepat menyerap ke dalam kulit
  • Mengunci kelembapan sehingga 24 jam
  • Produk penjagaan kulit pertama di Malaysia yang mempunyai Crystal Petals : kombinasi daripada tiga vitamin - A, C, dan E untuk kulit yang bersinar seperti kristal
  • Membantu merawat warna kulit tidak sekata dan kusam dengan lebih mudah
  • Nutrien daripada crystal petals yang kaya dengan 3X ganda vitamin 
  • 130% kecepatan dalam penghidratan segera
  • Tanpa Alkohol, Tanpa Wangian, Tanpa Paraben, Tanpa Minyak Mineral

Cara Guna Set Safi Perfect Crystal Essence 

Cara guna set lengkap Safi Perfect Crystal Essence sangat ringkas dan mudah.  Korang boleh ikut langkah-langkah yang cx kongsikan di bawah okay.  Bila menggunakan Safi Perfect Crystal Essence dengan cara yang betul, ianya boleh memberikan hasil dalam mencerahkan kulit wajah secara semulajadi.  

  • Pertama sekali, cx akan bersihkan wajah dengan Pembersih Safi Perfect White Purifying 2 in 1.  Kalau tidak pon, boleh saja bersihkan menggunakan Pembersih Whipped Foam Purifying untuk kesegaran kulit wajah.
  • Kemudian, cx akan gunakan Safi Perfect White Revitalizing Cream Scrub untuk buang dan berishkan liang pori dengan lembut supaya kulit wajah kita jadi lebih licin.
  • Bagi memberikan kesegaran kulit wajah, lebih sihat, cx gunakan Safi Perfect White Crystal Essence untuk memberikan kesan kecepatan dalam pencerahan dan keserian kulit wajah. 
  • Selepas kulit wajah cx lebih menyegarkan dan sihat, cx sapukan pula Safi Perfect white Dark Spot Corrective Serum pada kulit wajah.  Cx fokuskan dekat bahagian-bahagian yang ada bintik-bintik gelap atau dark spot.  Dia lebih kepada membantu mengurangkan penampilan dark spot pada kulit.  
  • Langkah utama untuk dapatkan kulit kristal yang bersinar adalah melalui pelembapan.  Pada waktu siang, cx gunakan Safi Perfect White Safi Perfect White Illuminating Day Cream SPF20 PA ++ untuk melembapkan dan mencerahkan warna kulit.
  • Ketika malam hari, cx gunakan Safi Perfect White Replenishing Night Cream untuk membaiki sel-sel kulit ketika tidur dan mengembalikan keserian kulit wajah. 

Miliki Safi Perfect White Crystal Essence Sekarang!

Korang kena cuba dan miliki sendiri Safi Perfect White Crystal Essence sekarang untuk dapatkan kulit wajah yang cerah dan berseri secara semulajadi.  Inilah petua muka cerah berseri paling mudah, ringkas dan moden.  Korang boleh dapatkan maklumat lanjut berkenaan Safi Perfect White Crystal Essence di Instagram rasmi @safimalaysia .  

Kalau nak beli Safi Perfect White Crystal Essence boleh ke akaun rasmi Shopee dan Lazada.  Jika nak walk-in boleh terus ke Guardian dan Watsons okay.  Harga bagi sebotol Safi Perfect White Crystal Essence adalah MYR 10.90 (35ml) dan MYR 34.20 (100ml).

cara mencerahkan kulit wajah secara semulajadi
Safi Perfect White Crystal Essence



Post a Comment

7 Comments

Firzz Radzi said…
Untuk yang berjeragat ok ke?
Allene said…
Menarik... Lin br try serum dia. Harap serasi
Nadia Johari said…
Best tengok kristal mcm tu. Satu set lengkap.
Nina Mirza said…
Alamak! Teruja nak Cuba sebab produk Safi memang sentiasa berada dalam shortlist skincare kak nina
Aisya Ismail said…
Suka lah tengok packaging biru ni. Sejuk mata memandang!
Anonymous said…
Macam nk try la pulak. Skrg pakai produk yg ni warna purple. Tp mcm sendu je. So Kita nak Cuba Safi plk.

Anonymous said…
Macam nk try la pulak. Skrg pakai produk yg ni warna purple. Tp mcm sendu je. So Kita nak Cuba Safi plk.