Infinix Mobility Limited Akan Melancarkan Inovasi Terkini Hot 10S di Malaysia

سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Infinix Mobility Limited Akan Melancarkan Inovasi Terkini Hot 10S di Malaysia

Sedia maklum zaman berteknologi tinggi dan terkini, ramai di kalangan masyarakat kita suka dengan permainan video di telefon pintar.  Tidak dinafikan telefon pintar juga perlu berlumba-lumba untuk sentiasa terkini dan mampu memenuhi kehendak pemain permainan video.  Jadi, cx nak kongsi dengan korang handphone gaming terbaik 2021.  Cx bukanlah peminat permainan video seperti pubg dan mobile legends.  Tetapi sebagai seorang blogger, cx nak kongsi kegembiraan ini dengan korang.  Ya! Infinix Mobility Limited akan melancarkan invoasi terkini Hot 10S di Malaysia ! Telefon pintar yang didedikasikan untuk permainan video dan hiburan akan dilancarkan dengan casing telefon eksklusif dan penutup belakang kolaborasi bersama Mobile Legends: Bang Bang (MLBB)

Handphone gaming murah malaysia 2021
Handphone Gaming Murah Malaysia 2021

Jika korang adalah antara peminat permainan video dan teknologi terkini, korang kena baca entry cx ini.  Infinix  yang merupakan sebuah jenama teknologi global, dengan bangganya mengumumkan akan pelancaran inovasi terbaharu daripada pihak mereka.  Siri Hot 10S di Malaysia ini akan dilancarkan secara eksklusif di Shopee.  Korang yang peminat handphone gaming terbaik 2021, boleh dah masukkan atau 'add to cart' akaun shopee bermula 7hb Julai 2021 okay!  Siri Hot 10S ini akan dilancarkan pada 13hb Julai 2021 tau! 

Siri Hot 10S Merupakan Handphone Gaming Terbaik 2021


Siri Hot 10S ini adalah eklusif untuk peminat yang sukakan teknologi terkini dan penggemar handphone gaming terbaik 2021, para pelajar, dan generi muda terutamanya yana akan datang.  Lebih menarik minat cx adalah Hot 10S ini merupakan handphone gaming murah Malaysia 2021.  Harganya sangat berpatutan untuk peminat  handphone gaming terbaik 2021.  Tambahan lagi, Hot 10S ini ada penambahan baru kepada portfolio Hot 10 lagi tau!  Telefon pintar atau handphone gaming murah Malaysia 2021 Hot 10S adalah pilihan terbaik untuk permainan video dan hiburan yang dinanti-dinantikan.  Bolehlah peminat handphone gaming murah Malaysia 2021 bermain permainan video dengan lancar dan sambil itu tidak ketinggalan mengikut trend terkini dengan lebih baik. 

Kolaborasi Hebat Permainan Video Mobile Legends: Bang Bang (MLBB)


Bagi memeriahkan lagi pelancaran di kalangan para peminat handphone gaming terbaik 2021, Infinix mengambil pendekatan dan membuat kolaborasi dengan permainan video Mobile Legends: Bang Bang (MLBB).  Infinix memang terbaik tau sebab mereka siap cipta penutup belakang telefon bimbit edisi terhad yang diukir khas dengan reka bentuk MLBB.  Bukan itu sahaja, Casing telefon MLBB juga estetik yang didedikasikan untuk handphone gaming terbaik 2021 Siri Hot 10S.  Inifinix akan mendedahkan lebih banyak lagi maklumat berkaitan spesifikasi handphone gaming murah malaysia 2021 ini dan ciri-cirinya pada hari pelancaran yang akan berlangsung nanti. 

Handphone Gaming Murah Malaysia 2021
Handphone Gaming Terbaik 2021

Sebarang maklumat lanjut dan info terkini mengenai siri Hot 10S, korang boleh pergi ke laman web Infinix Malaysia, laman Facebook, Instagram dan juga Kedai Rasmi di Shopee okay! 

Sejarah Infinix Mobile 

Infinix Mobile is a global smartphone brand that designs, manufactures and markets an expanding portfolio of mobile devices worldwide under the Infinix brand which was founded in 2013. Targeting Generation Z, Infinix focuses on developing cutting-edge technology embodied in meticulously designed mobile devices that offer refined style, power and performance. Infinix devices are trendy & attainable with the end-user at the forefront of every step forward. 

With “THE FUTURE IS NOW” as its brand essence, Infinix aims to empower today’s youth to stand out from the crowd and show the world who they are & what they stand for.

The company’s portfolio of products is sold in more than 40 countries around the world, covering Africa, Latin America, the Middle East, Southeast Asia, and South Asia. Expanding at a phenomenal rate, Infinix grew an unprecedented 160% during 2018-2020 and has huge plans to continue creating flagship-level devices offering striking designs and strong value propositions. 
For more information, please visit:https://www.infinixmobility.com/my/

Handphone gaming murah malaysia 2021
Infinix Lancarkan Inovasi Terkini Hot 10S di Malaysia


Issued on behalf of Infinix Mobility Limited by S&L Integrated Public Relations Sdn Bhd: 
For further information kindly contact:
Eunice Wong, Associate Brand Director 
Mobile: +6012 287 7368
Email: eunice@slpr.com.my

Emily Kou, Senior PR Executive 
Mobile: +6014 735 3066
Email: emily@slpr.com.my 




Post a Comment

1 Comments

Hans Hanis said…
lepas nih memang seronok nak main mobile legends pakai model telefon terbaru nih