Formula Zero Kos RichWorks Secara Virtual Online Jana Jualan Berbillion

  سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم 

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 

Jana Jualan Lebih RM2 Billion Tahun 2020 Hasil Bimbingan RichWorks

Ekonomi tahun 2020 merupakan satu gelombang kehidupan berbeza yang perlu kita hadapi.  Ianya memberi banyak kesan terhadap negara dan masyarakat.  Namun, gelombang pandemik yang sedikit sebanyak menganggu ekonomi kita ini tidak mematahkan semangat para usahawan yang kental dalam berjuang.  Melalui program Mentoring RichWorks, seramai 777 orang usahawan telah berjaya menjana jualan lebih RM2 billioan pada tahun ini.  Usahawan hebat ini rata-ratanya terdiri daripada perusahaan kecil dan sederhana (PKS) di dalam dan luar negara.  Ternyata kekentalan mereka membuahkan hasil.


Zero Kos Marketing Virtual Online
Kuasai Marketing 2021 - Zero Kos Marketing Virtual Online 2021


Jika hendak dibandingkan dengan peratus jualan pada tahun lepas, Program Mentoring Spire bersama dengan 466 usahawan dan Titanium serta 311 usahawan telah membuktikan dan menyaksikan peningkatan keseluruhan nilai jualan mereka.  Peningkatan ini meningkat 10 peratus ya waima dalam keadaan krisis kesihatan dan ekonomi yang berlaku sekarang ini. Pada cx, ini merupakan satu pencapaian yang boleh dibanggakan. 

Makluman semua, sebanyak 17.5 peratus kenaikan telah berlaku pada tahun 2020 ini yang mana mencatatkan jualan sebanyak RM211 juta.  Berbanding RM155 juta pada tahun 2019.  Spire telah mencapai kenaikan ini daripada RM2 billion nilai jualan keseluruhan.  Manakala bagi Titanium pula, telah mencapai RM1.8 billion jualan tahun ini berbanding RM1.5 billion pada tahun 2019.  Ini bermakna, Titanium telah mencatat kenaikan sebanyak 9 peratus. 

Bimbingan RichWorks Mampu Melahirkan Usahawan Berjaya

Waima dalam apa jua keadaan yang kita hadapi sekarang, ianya tidak memberikan kesan yang negatif kepada para usahawan untuk terus melangkah.  Bahkan , para usahawan ini mampu melonjak naik dengan jayanya seiring dengan hasil latihan dan bimbingan yang disediakan oleh richWorks.  Ianya terbukti bahawa RichWorks mampu melahirkan usahawan yang hebat dan membantu bisnes mereka untuk terus berkembang serta berlaku peningkatan yang positif. 

Program bimbingan usahawan dalam membantu mereka mencapai jualan perniagaan ini mengambil masa selama 12 bulan.  Ianya digelar sebagai Mentoring Spire dan mereka telah mencapai jaulaan perniagaan sebanyak RM1 juta dalam tempoh enam bulan hingga setahun.  Jumlah usahawan yang telah menyertai Spire telah mencapai seramai 207 setakat hari ini.  Bimbingan daripada mentor Datuk Wira Dr. Azizan Osman ini bukan sahaja mendapat ilmu, malahan para usahawan juga mampu dan yakin dalam membuat sesuatu keputusan sendiri.  Betapa hebatnya kesan Program Mentoring Titanium ini. 


Virtual Online Marketing Dr.Azizan Osman
Kuasai Marketing 2021 Zero Kos


Program Virtual Online Kuasai Marketing 2021 - Formula Zero Kos

Matlamat utama RichWorks kali ini adalah untuk membantu usahawan melangkah dengan strategi pemasaran dalam bisnes mereka pada 2021 nanti.  Jadi, RichWorks akan bersiap siaga selama tiga hari dan menganjurkan Program Virtual Online Kuasai Marketing  2021 - Formula Zero Kos Marketing. RichWorks telah membantu lebih 1,100,000 (1.1 juta) usahawan dalam mengubah hidup dan bisnes mereka.  Pengalaman dan perjuangan RichWorks selama 12 tahun telah melatih dan terbukti menghasilkan usahawan Zero to Million! 

Tambahan, dengan menggunakan teknik pemasaran yang betul, para usahawan mampu melonjakkan lagi jualan bisnes mereka berlipat kali ganda.  RichWorks sangat yakin dan percaya bahawa peluang itu sentiasa ada untuk para usahawan terus bangkit dan melangkah pada 2021 nanti.  Bersama dengan misi RichWorks sendiri dalam melahirkan lebih ramai usahawan jutawan bermula daripada Zero kepada Million pada 2021.  RichWorks International bersama pengasasnya Datuk Wira Dr. Azizan Osman mahu bantu usahawan yang komited untuk Formula Gandakan Sales serta pendapatan mereka. 


Virtual Online dan Percuma adalah Initiatif Terbaik RichWorks

Semenjak berlakunya Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) atau COVID-19, RichWorks telah membantu ramai usahawan untuk berniaga dan menyelamatkan perniagaan yang terkesan dek pandemik.  Lebih kurang seramai lebih 400,000 ribu usahawan telah mendapat latihan dan bimbingan melalui program keusahawanan secara virtual online dan percuma.  Jom Kuasai Marketing 2021 bersama RichWorks.


Berapa banyak Zero '0' yang nak di-GANDAKAN? 
Ingat lagi sales pernah RM0?
Ingat lagi sales bila capai RM100 yang pertama?
Ingat lagi perasaan capapi sales RM1,000 yang pertama? 
Dah lupa perasaan capai RM10,000 yang pertama? 
Dah pernah capai RM100,000 pertama dan pernah jatuh? 
Dah capai RM 1juta yang pertama?
What's Next? 




Ilmu pemasaran dan pasaran  yang berubah tetapi bagi RichWorks, mereka sentiasa percaya dengan RESULTS sebab Result Matters.  RichWorks mahu bantu usahawan yang komited dan serius untuk dapatkan Formmula Gandakan Zro '0' dalam Sales.  Perluang ini adalah yang terakhir sebelum tahun 2021.  RichWorks nak taja 3,000 pendaftaran terawal 100% adalah PERCUMA!  Korang boleh layari laman sesawang www.zerokosmarketing.com untuk maklumat lanjut sekarang.  JOm kongsikan peluang ini kepada sepuluh rakan yang lain. 


Maklumat Program: Kuasai Marketing 2021 - formula Zero Kos Marketing. 
Tarikh  : 25-27 Disember 2020 (Jumaat -Ahad)
Masa    : 09:00 pagi - 18:00 petang
Tempat: Aplikasi Zoom Webinar

Siapa Datuk Wira Dr. Azizan Osman?

Datuk Wira De. Azizan Osman
Accredited Business, Marketing & Leadership Coach, Mentor & Strategist, Serial Entrepreneur & Best-Selling Author

Datuk Wira Dr. Azizan Osman, seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 business, Marketing & Leadership Coach terkenal dengan keupayaan uniknya dalam membimbing anak muridnya sehingga mendapat keputusan yang beribu-ribu pemilik perniagaan.  Tidak terkecuali para usahawan yang berjaya menerusi strategi dan metodologi kejayaannya yang telah terbuktdalam meningkatkan pertumbuhan perniagaaan hingga mencapai juataan ringgit. 


Dr Azizan Osman Biodata
Datuk Wira Dr Azizan Osman


Siapa pula RichWorks International?

RichWorks International merupakan penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia.  Fokus mereka dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran.  RichWorks teleh melatih lebih daripada 10ribu syarikat sejak 12 tahun yang lalu sejak tahun 2008.  Menerusi Master Coach Datuk Wira Dr. Azizan Osman, lebih daripada 1.1 juta peserta telah tertarik menyertainya dan lebih 1500 acara juga seminar telah dilaksanakan.  Beribu usahawan dan jutawan telah berjaya dibantu dalam tempoh enam hingga 24 bulan. Ini membuktikan bahawa strategi perniagaan dan prgoram mentoring mereka telah berjaya. 

RichWorks mempunyai visi yang jelas dalam perancangan mereka.  Mahu menjadi Netflix pendidikan usahawan dengan julah 100 juta pelanggan menjelang 2025.  Visi direalisasikan dengan akses mudah kandungan dengan berorintasikan keputusan dan penyelesaian yang dipercayai dalam platform talian - RichWorks.com.  Keseluruhannya adalah untuk Inspire, Educate & Add Value untuk komuniti di seluruh dunia. 

Dr Azizan Osman biodata
RichWorks Dr.Azizan Osman

Hubungi RichWorks

Alamat:
Richworks International Sdn.Bhd
No.77 Jalan Badminton, 13/29 Seksyen 13, 40100 Shah Alam Selangor Malaysia 

Mobile: +60192442244
Emel: inquiries@richworks.com.my

Virtual Online Usahawan Jutawan
Lahirkanlah Keikhlasan Dihatimu

Post a Comment

1 Comments

Nadia Johari said…
Bagus kan.. Waktu mcam ni buat virtual online. Percuma utk dftar awl pulak tu