Berbelanja di PG Mall dan Menang Hadiah Utama Peraduan Nestle Oktober 2020

 سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم 

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 

Berbelanja di PG Mall dan Menang Hadiah Utama Peraduan Nestle Oktober 2020

Korang tahu tak sekarang ini Nestle ada lancarkan peraduan untuk pembeli bertuah di PG Mall?  Apa yang menariknya, peraduan Nestle ini diadakan setiap bulan ya.  Makanya, jika korang tidak berpeluang menang peraduan Nestle untuk bulan tersebut, korang boleh cuba lagi untuk bulan seterusnya.  Memang berbaloi sangat.  Rugi kalau tak turut serta sebab pemenang Nestle dikira secara mingguan juga tau korang.  Nestle sangat bijak dengan mengadakan peraduan 2020 yang sangat menarik macam ini.  Tambahan tahun ini kita dilanda pandemik, jadinya memang sangat tepat waktunya.  


Nestle Contest Top Spender October 2020
Berbelanja di PG Mall dan Menang Hadiah Utama Peraduan Nestle Oktober 2020

Peraduan Nestle bulan Oktober dibahagi kepada dua kategori iaitu mingguan dan bulanan.  Pemenang peraduan Nestle mingguan akan ada tiga orang.  Setiap pemenang Nestle mingguan akan menerima baucer sebanyak RM80.  Manakala pemenang peraduan Nestle bulanan ada dua pemenang.  Setiap pemenang peraduan Nestle akan menerima RM150 dalam bentuk baucer. Syarat menang peraduan Nestle bulan oktober pon sangat mudah.  

Senarai Produk Makanan Nestle di PG Mall

Antara senarai produk makanan Nestle yang ada dijual di PG Mall adalah Maggi, Nescafe dan Milo.  Ini antara tiga produk Nestle yang hangat pembeliannya di PG Mall.   Mana tidaknya, bukan setakat hadiah mingguan dan bulanan yang diberikan tau.  Tetapi jika korang beli produk Nestle yang ada di PG Mall ini pon akan dapat hadiah percuma.  Contoh yang cx boleh bagi adalah kalau korang beli satu kluster air tin nescafe pada harga sekian yang ditetapkan.  Nanti kita boleh dapat percuma satu kluster air tin milo juga tau.  Menarik kan?  Rugi kalau tak beli-belah di PG Mall sekarang.  


Peraduan Nestle Top Spender Oktober
Peraduan Nestle Top Spender Oktober PG Mall


Contest Nestle Top Spender October Top Spender Winner Prizes
Berbelanja di PG Mall dan Menang Hadiah Utama Peraduan Nestle Oktober 2020

Selain itu, produk Nestle seperti susu omega dan kitkat pon ada dijual di PG Mall.  Nanti cx nak boronglah maggi.  Borong juga milo untuk anak-anak dan nescafe pula buat suami tersayang.  Boleh juga beli susu omega dan bagi dekat mak. Siap dapat hadiah bonus lagi bila.beli susu.  Lagi banyak cx beli produk Nestle di PG Mall, makin besarlah peluang untuk cx menang peraduan untuk bulan oktober ini nanti.  Korang pon jomlah.  Semua produk Nestle ini adalah makanan ruji kita sejak kecil.  Betul tak? Tak rugi pon. Makin untung ada lah. 

Latar Belakang PG Mall Malaysia


PG Mall adalah platform membeli-belah dalam talian nombor satu dalam Malaysia.  Platform PG Mall ini dikendalikan oleh PG Mall Sdn. Bhd. (836625-K) dan ditubuhkan sejak tahun 2017.  PG Mall disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd dan merupakan satu-satunya platform jualan e-dagang tempatan dalam Malaysia. Tujuan utama PG Mall dibentuk adalah untuk menyediakan platform perniagaan kepada para peniaga di Malaysia.  Jadi, para peniaga tak perlu risau kalau hendak menggunakan platfrom PG Mall ini kerana ianya dipercayai dan selamat.  


Peraduan Nestle Top Spender Oktober 2020
PG Mall : Peraduan Nestle Top Spender Oktober 2020

Pada CX, PG Mall ini boleh dipercayai dan sebagai peniaga juga, ianya sangat membantu kita untuk mempelbagaikan portfolio perniagaan daripada sudut dan perspektif global.  PG Mall merupakan plaform E-dagang yang banyak digunakan oleh pengguna atas talian. Semuanya terbukti apabila PG Mall menduduki tempat ketiga teratas yang ditentukan berdasarkan laporan Iprice insight report.

Top Spender Oktober Nestle PG Mall

Jadi korang, jangan lepaskan peluang untuk turut serta dalam peraduan Nestle ini okay.  Lagi banyak korang berbelanja produk Nestle di PG Mall, makin besar peluang untuk menang.  Dapatkan peluang untuk menjadi Top Spender Oktober Nestle sekarang!  Menariknya peraduan ini adalah ianya akan berlangsung selama sebulan bermula pada 1hb Oktober sehingga 31hb Oktober 2020.  Korang boleh terus ke stor atas talian PG Mall untuk dapatkan maklumat lanjut.  Jika tidak pon, korang terus sahaja ke telegram PG Mall di link berikut: PG Mall Official untuk ketahui lebih lagi maklumat lanjut dengan lebih pantas dan tuntas. 


Peraduan Minum dan Menang Nestle
Nestle Minum dan Menang PG Mall

Jangan lupa untuk ikuti media sosial PG Mall untuk ketahui kemaskini dan promosi terkini:

LAMAN SESAWANG RASMI 

LAMAN FACEBOOK RASMI 

LAMAN INSTAGRAM RASMI 

LAMAN TELEGRAM RASMI

Semoga Berjaya
Lahirkanlah Keikhlasan di Hatimu

Post a Comment

20 Comments

Yaya Azura said…
Wah...ada peraduan. Menarik ni..
Atie Zieya said…
pg mall ni tak pernah mengecewakan.. suka la dia punya promotion
Kena join jugak la nanti .. cam best jer
Sue Izza said…
pgmall ni meriah tul ngan contest ,terbaikkkk
Marina Bashah said…
Lepas ni boleh shopping nestle kat pg mall plak
Nina Mirza said…
Yeyyy...!! Kak nina dah borong banyak barangan Nestle di PGMall
Yanieyusuf.com said…
Wahh ada hadiah dari Nestlé lah ..best nya.. nanti nak tgk kat pgmall website..
mimin adam said…
jom borong nestle yuk
Nadia Johari said…
Menarik sangat ni. Memang beli brg nestle ni.. Ok pasni shopping kat pg mall dan join contest
Anonymous said…
Fuuuu menng motor best juga ni
Ai said…
Nak menang motor!
mas saari said…
Menarik contest ni, hadiah lumayan!
marsha said…
Best ni kalau bertuah jadi top spender. Beli brg untuk keperluan rumah pun boleh memang.
iam.umifuzy said…
wahh nak shopping jugak la kat PG Mall
Amyra said…
Mira baru je beli barang Nestle dekat PGMall. Memang senang. Penghantaran pun cepat.
Ciktie said…
Wahhh lumayan hadiahnya
Mohaz Sue said…
Banyaknya tawaran menarik!! Best!!