Lanthome 3D Air Eye Mask: Frozen Age Series

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai semua! Siapa yang mengalami masalah bawah mata yang kusam, tidak bermaya, liang pori terbuka dan kendur? cx nak syorkan satu produk baru iaitu masker mata 3D.  Apa yang menariknya adalah, masker ini telah dikering-bekukan untuk penggunaan kita tau! Terbaiklah! Senang nak bawa dan pakai di mana sahaja. Okay cx taknak cakap banyak, ajom cx perkenalkan dengan lebih lanjut.


Pengenalan 3D Mask : Siri Kering Beku
Lanthome 3D masker merupakan masker mata kering beku pertama di pasaran, ianya mentakrifkan semula penjagaan kulit kolagen,  dibahagikan kepada floc beku kering 3D dan masker asas mata, terdapat gabungan kering dan basah, membran berganda, penembusan yang tepat, menghilangkan kedutan dan melembutkan kulit wajah.

☑️ Bahan utama: Asid hyaluronik, kolagen hidrolisis.
☑️ Keselamatan produk: Sifar ekologi tulen anti-karat, tiada wangian.
☑️ Sesuai untuk wanita hamil, otot sensitif, dan kulit rapuh.


Repair First, Then Moisturize

Kesan
Kesan:
Cepat bertindak dan menegangkan mata, melicinkan garis halus, memulihkan otot mata, dan mencerahkan. Teknologi pengeringan beku baru: masker kolagen yang telah dibekukan adalah kering beku untuk membekukan intipati menjadi keadaan pepejal, dan kemudian air menjadi sublimat serta kering. Intipati dilampirkan pada kertas masker itu sendiri, dan masker yang mengandung esensi penuh dapat diperoleh dengan menambahkan air. Tambah intipati asid hyaluronic, Menghidrat dengan asid hyaluronik molekular besar dan kecil, ia membantu dengan cepat membuka liang kulit, mewujudkan lapisan pelindung pelembap untuk kulit, menyerap beberapa molekul dan menyuntik jauh ke dalam kulit.




Arahan Penggunaan:
  • Selepas membuka bungkusan, ambil jumlah yang betul (kira-kira 2-5ml) air tulen untuk merendam masker, jangan letakkan terlalu banyak air.

  • Selepas merendam dalam air tulen selama 3 minit, masker bebas air lyofilized akan menjadi likat dan kelihatan kristal.

  • Bagi mendapatkan kesan pelembap dan kecantikan yang lebih baik, disyorkan untuk menggunakan lebih kurang dalam 10-15 minit.

  • Bagi membentuk masker pelindung, perlu mengaplikasikan rawatan statik selama 30 minit dan kemudian mengupas masker itu, kemudian perlahan-lahan urut muka bagi membantu menyerap intipati masker yang terlindung secara langsung dan hidrat.

  • Selepas menggunakan masker, gunakan krim atau krim asas penghidratan untuk melengkapkan penjagaan kulit akhir. Pelembap atau intipati boleh menjadikan hidrat air bertahan lebih lama.

NOTA:  Boleh memilih air tulen yang sejuk atau hangat mengikut keinginan korang sendiri.


HEMP OIL &; HEMP CREAMS

Hemp Oil & Hemo Creams

Lanthome juga ada menyediakan Hemp Oil dan Hemp Creams tau! Sangat disyorkan sebagai kombinasi terbaik: 

Ciri-ciri:
  1. Kelegaan kesakitan: Salah satu manfaat kesihatan yang paling dirasakan oleh minyak hemp adalah kesan analgesik (rasa sakitnya). Ekstrak minyak hem menawarkan kelegaan kesakitan yang berkesan tanpa memberi kesan buruk kepada pesakit
  2. Sifat Anti Penyitaan: Mereka yang menerima ekstrak minyak rami yang berpengalaman melihat penurunan frekuensi kejang mereka.
  3. Kecemasan Combat: Walaupun ekstrak minyak hemp paling biasa digunakan untuk merawat gejala-gejala fisiologi, terdapat badan penyelidikan yang semakin meningkat yang menunjukkan ia juga boleh digunakan dalam terapi pelbagai jenis kesihatan mental, termasuk kebimbangan.
  4. Rawatan badan: Hemp oil mengandungi asid gamma-linolenic (GLA) dan 3 unsur surih, membantu menurunkan tekanan darah badan yang menyokong sistem imun dan mempunyai sifat anti-radang.
  5. Mengekalkan kelembapan dan membantu melindungi kulit ultra kering.
  6. Sempurna sebagai anti-penuaan penyelesaian untuk kulit letih untuk mengurangkan garis-garis halus, kedut menipis rupa.


Hemp Creams:
Krim hemp adalah produk kecantikan yang diperoleh daripada minyak hemp atau ekstrak rami. Krim boleh digunakan untuk tujuan kecantikan dan kesakitan. Kepekatan asid amino yang tinggi adalah baik untuk mengurangkan kedutan dan mencipta kesan "penuaan", dan juga untuk mengurangkan kerengsaan kulit.


Ciri-ciri Hemp Oil:
  1. Asid lemak penting, Omega 3, 6 dan 9.
  2. Anti radang, antiseptik dan ringan.
  3. Mengembalikan kelembapan dan membantu melindungi kulit ultra kering.
  4. Penyelesaian anti-penuaan yang sempurna untuk kulit yang letih untuk mengurangkan garis halus, kedut menipis rupa.
  5. Diuji secara dermatologi.

Kesan:
  1. Penghidratan &; perlindungan 96 jam.
  2. Efek menenangkan bagi kulit bermasalah
  3. Rawatan alternatif yang popular untuk kebimbangan masalah kulit wajah

Okay, kalau nak tahu lebih lanjut atau mahu mencuba, korang boleh terus ke link yang cx sediakan di bawah ya. Sebelum tu, meh cx kongsikan cara pakai 3D Air Eye Mask. Mudah sangat! 



Pembelian :Aliexpress.com
Instagram :Lanthome Official

Sayangi Kulit Anda
Lahirkanlah Keikhlasan dihatimu

Post a Comment

0 Comments