Little Bean Premium: Digital Multi Function Food Processor dan Digital Double Bottle Warmer.

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Little Bean Premium: Digital Multi Function Food Processor dan Digital Double Bottle Warmer.

Holla semua! Sebagai ibu bapa, semestinya kita kena bijak membahagikan dan menguruskan masa. Kadang kala, ada masanya, kita masih juga tidak menang tangan. Lebih-lebih lagi bab menguruskan anak-anak. Hampir setiap saat kita fokuskan untuk anak sahaja. Setuju tak? Cx sekarang merupakan ibu kepada dua orang anak berusia empat dan dua tahun. Pengalaman banyak mengajar dan mendidik cx untuk buat yang terbaik demi anak-anak.


Kebiasaan bila ada anak kecil, cx akan pastikan makanan mereka dibuat secara semulajadi di rumah. Jarang-jarang guna yang ready-made dekat kedai. Jika dulu agak rumit jika nak sediakan sebab banyak step dan perlu dijaga kebersihannya. Tapi sekarang, semuanya menjadi mudah dengan produk keluaran Little Bean Premium.  Produk Digital Multi Function Food Processor adalah terbaik untuk penyediaan makanan anak. Manakala Digital Double Bottle Warmer pula adalah produk terhebat untuk menjaga kebersihan dan tahap kepanasan susu serta botol susu anak-anak. Bestkan? Jom cx kongsikan kelebihan dua produk hebat ini .

Little Premium Digital Multi Function Food Processor : merupakan gabungan 6in1 yang merangkumi fungsi Mengukus, Mengisar, Menstril , Memanaskan, Mengekalkan Kepanasan dan Auto-bersih. Semua step dapat kita lakukan dengan hanya satu produk. Tidak perlu lagi renyah di dapur untuk sediakan makanan anak anak. Best tak? Sudah tentulah best !



KELEBIHAN DIGITAL MULTI FUNCTION FOOD PROCESSOR

1. Panel Kawalan Sentuhan LCD - LCD Touch Control Panel


Diciptakan Paparan LCD Digital dengan sudut boleh laras. Ianya sangat menarik dan eksklusif sekali rekaannya. Cx suka sebab mudah untuk kita kawal fungai dan operasi melalui paparan LCD Digital ini. Direka juga kawalan sentuhan pintar; menyediakan kemudahan terus mengikut butang yang telah ditetapkan bagi setiap fungsi 6in1. Hanya pilih dan tekan sahaja fungsi yang kita inginkan.

2. Bahan Tritan - Tritan Material
Jug mengisar dan mengukus adalah mendapat kelulusan daripada FDA Tritan Material. Ianya BPA-free dan mudah untuk dibersihkan.

3. Saluran Wap yang Dipatenkan - Patented Steam Channel
Bekas pengukus yang direka khas untuk proses pengukusan lengkap dan sempurna. Keberkesanan yang tinggi dalam mengukus dan memberi jaminan makanan dipanaskan serta dimasak dengan sama rata.

4. Tingkap Air Boleh Lihat - Visible Water Window


Mudah untuk memantau jumlah air semasa penggunaan.  Lampu penunjuk boleh menandakan penggunaan sedang berjalan dan dilihat dengan jelas walaupun di bawah cahaya yang redup.

5. Dua lapisan Jug Mengukus - Two Layers Steaming Basket


Mengukus makanan yang berbeza dalam satu masa. Kita boleh kukus makanan bayi dalam pot pertama dan boleh juga panaskan mee atau sup dalam masa yang sama menggunakan pot kedua dan diletakkan di atas pot pertama.

6. Kekalkan Kehangatan - Keep Warm
Makanan Bayi dalam pot mengukus boleh dipanaskan selama 8 jam. Ia juga boleh digunakan untuk mengurai (baca: defrost) dan memanaskan makanan sejuk.

7. Pembersihan Auto - Auto Clean
Mulakan dengan campuran cuka putih dan air untuk membersihkan tangki air serta mengeluarkan kotoran secara automatik.

8. Peka Bunyi - Beeping Alert
Pada bip pendek, ia memberi amaran bahawa mengisar, mengukus, pemanasan atau pensterilan dilakukan. Pada bip panjang, perlindungan anti-kering memberi amaran kepada kekurangan air pada paparan LCD dan processor secara automatiknya akan terhenti sendiri. 



FUNGSI 6IN1

1. Mengukus
Dua lapisan pot mengukuskan makanan yang berbeza sekaligus. Sayuran, buah, ikan dan daging disediakan dalam masa 5-15 minit. Stim mengalir dari bahagian bawah ke hujung dalam tetapan tinggi atau rendah.

2. Mengisar
Motor DC yang stabil dan cekap beroperasi pada 13-saat dan 2-saat dalam kitaran 5 kitaran berturut-turut. Kelajuan boleh diselaraskan tinggi atau rendah untuk menggabungkan tekstur makanan yang berbeza mengikut umur dan keperluan bayi.

3. Pemanasan
Makanan sejuk, susu atau jus boleh dipanaskan dalam masa 3-5 minit

4. Steril
Sterilkan botol susu, teats dan teethers dalam masa 6-8 minit.

5. Kekalkan Kehangatan
Makanan bayi boleh dipanaskan sehingga 8 jam. Pemanasan stim dengan 360 ° sirkulasi membantu memelihara makanan yang sama rata semasa memelihara pemakanannya.

6. Pembersihan
Fungsi auto bersih ini membolehkan anda membersihkan tangki air dengan sendirinya. Cukup menjalankan kitaran pemanasan bagi mengeluarkan limescale untuk operasi yang lebih cekap.

                      🌺🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌺

Little Premium Digital Double Bottle Warmer : menggabungkan kedua-dua fungsi pemanasan dan steril.  Ianya selamat dan cepat untuk menjaga susu anak kecil dan makanan tanpa mengabaikan asas pemakanannya. Direka khas dengan fungsi 4in1 yang membolehkan pemanasan susu, steril botol, mengukus makanan dan kunci pre-set.



KELEBIHAN LITTLE BEAN PREMIUM DIGITAL DOUBLE BOTTLE WARMER

1. Panel Sentuhan LCD - LCD Touch Panel



Paparan digital LCD dengan semua fungsi ikon dan masa. Panel sentuh kalis air membuatkan penggunaan menjadi lebih mudah dan berkesan.

2. Reka Bentuk Kapasiti Dua Botol Kapasiti Tinggi - Double Bottle High Capacity Design



Ia boleh menghangatkan susu dan air, mendidihkan air biasa atau mendidihkan sayur-sayuran secara serentak untuk menjimatkan masa

3. Perlindungan Anti-Kering - Anti Dry Protection



Tertutup secara automatik apabila tangki air kering.

4. Penjimatan Kuasa & Fungsi Pra-Tetapkan - Power Saving & Pre-Set Function
Semua fungsi boleh ditetapkan seawal 15 jam lebih awal. Mod penjimatan kuasa akan dihidupkan secara automatik untuk menjalankan tugas yang dipilih.

5. Fungsi Memori - Memory Function



Ia bijak menghafal parameter fungsi operasi sebelum ini untuk mengelakkan masalah membetulkan setiap masa.

6. Sensor Suhu NTC - NTC Temperature Sensor
Ia mengawal suhu air tepat di dalam +/- 1 ° ©


FUNGSI 4IN1

1. Pemanasan - Warming
Ianya memanaskan susu yang sejuk dan jus mengikut suhu sesuai dengan bayi

2. Steril - Strilizing
Masa selama 10 minit untuk mensterilkan semua botol makanan, pacifier dan aksesori lain .

3. Mengukus - Steam
Mengukus sayur-sayuran, buah-buahan, daging atau telur rebus dengan mudah.

4. Pra-Set - Pre Set
Pemanasan susu atau steril botol boleh ditetapkan terlebih dahulu supaya ia siap tepat pada waktunya apabila diperlukan.

Sangat mudah dengan adanya dua Little Bean Premium ini kan? Jom dapatkan sekarang dua produk hebat ini sekarang! Boleh terus tekan link di bawah untuk pembelian dan maklumat lanjut. 


Premium brand dikeluarkan dan dipasarkan oleh:

L2, Jalan ML16, ML16 Industrial Park, 43300 Seri Kembangan, Selangor Malaysia.

Telefon: (603) 8964 1814/42/47
Fax: (603) 8964 1845/46


Mudahkan Kehidupan Harian Anda
Lahirkanlah Keikhlasan Dihatimu

Post a Comment

16 Comments

cre8tone said…
so great to hv thise 2 set.. nice to use bottlw warmer and food processor
Rawlins GLAM said…
Wow
Banyaknya kemudahan dan fungsi dia.
Ini memang alatan yang membantu kaum ibu di dapur. Banyak benda boleh settle serentak dan cepat.
cindyrina said…
Zaman sekarang memang tak de alasan untuk ibu bapa tak boleh jaga anak betul. MAny tools to make taking care of baby much easier.
xulhlmi said…
wahh, produk macam ni sangat berguna untuk ibu bapa sekarang. dapat mudahkan urusan penjagaan bayi
Terima kasih berkongsi informasi yang baik/ :)
Nadia Johari said…
kalau ada anak kecil, memang sesuai la dua produk ni..memang sanagt memudahkan nak memanas, nak buat semua..haishh..bestnya nengok produk ni
Nina Mirza said…
Wah menarik laaaa...!! Kita yang punya anak dah besar pun rasa perlukan peralatan sebegini. Suka lah! Ianya banyak function, akan mempercepat urusan masak memasak kita kat dapur.
Syiera Firdaus said…
Wah ini memudahkan keja ibu ibu ni. Hahaha nak buat puri untuk baby pun boleh. Mudah ja.
Mimie said…
Kalau meisn multifunction macam ni memang memudahkan kerja kita kan. Jimat masa. All in one. Takdelah kitavterkwjar kejar nka buat kerja lain kan. Nanti nak veli juga lah kalau ada baby nanti. Senang kerja
Best produk ni. Semua all in one. Senang mak ayah nak buat persiapan makanan dan minuman utk si manja
precious cla said…
wow, dengan wujudnya produk sebegini maka kerja para ibu semakin mudah dan tidak leceh.
Sunshine Kelly said…
Wh best nyer! i love the food processor also can blend soup and more.
Mouse mommy also using Little Bean Premium Digital Multi Function Food Processor prepare food for the kids. Digital Double Bottle Warmer is awesome that can heat up temperature immediately to 30 degree Celsius to warm up the milk. Fast and love it!
Absolute Yana said…
Oh! This looks so fancy and handy of course! And it also looks like it's something that my sis will need since it's always a hassle to heat up her baby's milk bottle when we are out.
Wawa Ashihara said…
Wow zaman skrg byk betul brg utk baby kan.. Senang nk panaskan botol, nak buat food for baby... Kalau susah juga nk sediakan tu xtau la .. Huhu
Elok sangat ada produk ni memudahkan ibu menyedihkan makanan bayi