Homemade Salted Vanilla Peanut Butter from KRAVVE.CO

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai semua. Sihat tak? Pejam celik, sekejap sahaja dah masuk bulan Ogos kan? Anak cx pon dah nak masuk dua bulan. Alhamdulillah. Tak sangka anak dah dua. Makin tualah gamaknya. Hahaha Syukur. Okay jom ikut cx sebab kita nak kongsikan kepada anda semua tentang produk dari kravve.co yang sangat menekankan gaya hidup sihat. 

Sebelum itu, mari cx perkenalkan dulu company yang telah berusaha keras untuk memastikan kita makan makanan yang sihat demi gaya hidup sihat yang lebih berkualiti. KRAVVE.CO merupakan kedai atas talian yang fokus kepada makanan buatan sendiri atau bahasa lebih mudah faham iaitu homemade food. Antara produknya seperti sos, jem, spread, stok perasa, rempah ratus, dll. Ianya dimasak dan diproses sendiri di rumah oleh homechef terpilih tau. Best kan? Fyi, kravve.co juga memasarkan homemade goodies yang terdiri daripada jem, spreads, snek, stok perasa, rempah ratus dll.  Apa yang lebih menarik adalah penghantaran percuma terus ke rumah anda! Yeah! 


Okay jom ice-breaking sikit. Aicewah. Salted Vanilla Peanut Butter diperbuat daripada mentega kacang asli tanpa bahan pengawet.  Diadun dengan isi buah vanilla tulen, garam laut, dan raw honey. Ianya 100% asli diadun agar sebati rasa manis dan masinnya. Paling best adalah, TIADA GULA atau bahan pemanis tambahan okay. Penting untuk anda semua tahu; produk ini bebas daripada campuran bahan kimia, pengawet, dan jumlah minyak yang diproses juga dititikberatkan. Kan cx dah cakap, kravve.co ni memang sangat teliti dalam pembuatan produk mereka. Ini semua gara-gara nak bagi kita semua hidup dengan gaya hidup sihat! 


Korang tengok gambar pon dah terliur kan? Apatah lagi bila dah masuk dalam mulut nanti kan? Haa, tunggu apa lagi? Jom shopping dan dapatkan Homemade Salted Vanilla Peanut Butter sekarang di kravve.co dan jangan lepaskan peluang untuk menikmati diskaun RM5 dengan pembelian menggunakan kod diskaun "CXopportunities"


Produk mereka 100% natural homemade dan ada banyak lagi SUPER RARE products daripada kravve.co ni tau seperti; Cold-Grinded Macadamia Butter, Kyoto Siko Style Natural Sweet Miso, Salted Egg Yolk Corn Flakes and many more. Tengok nama pon dah marvelous yummy kan? Nak tahu apakah food disebalik nama tersebut, jom terjah sekarang!. Jangan lepaskan peluang tau! Much love!

Note For Muslim: 
There is no Halal Certificate.


Website:
www.kravve.co
Facebook:
Instagram:

Amalkan Gaya Hidup Sihat
Lahirkanlah Keikhlasan di Hatimu

Post a Comment

0 Comments