Safi Shayla Supa Melembutkan Rambut dan Kekal Wangi Sepanjang Hari

سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Safi Shayla Supa Melembutkan Rambut dan Kekal Wangi Sepanjang Hari

SAFI seperti yang kita tahu, ianya merupakan satu jenama yang halal dan terkemuka. Safi dikenali dengan keunikan rangkaian penjagaan kulitnya, penjagaan diri dan mandian yang lengkap. Rangkaian produk Safi dibangunkan secara ekslusif bagi memenuhi keperluan wanita moden masa kini. Menariknya produk safi adalah ianya diperbuat daripada ramuan semulajadi yang terbaik menepati kehendak syarak dan diperakui halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia.

Cara nak kekalkan rambut wangi
Safi Shayla Supa Melembutkan Rambut dan Kekal Wangi Sepanjang Hari

Rasanya semua orang cakna bila cx sebut Safi Shayla.  Betul tak? Safi Shayla yang merupakan sub jenama penjagaan rambut di bawah SAFI .  Safi Shayla dikatakan leading malay punya jenama bagi peralatan mandian.  Safi Shayla ini adalah satu rangkaian syampu pertama khas direka dan dirumuskan untuk pemakai hijab.  Safi Shayla dilancarkan pada bulan Oktober 2013.  Safi Shayla syampu diformulasikan dengan ramuan semula jadi yang terkenal iaitu Habbatus Sauda.  

11X Ganda Nutrien dan Essential Oils Menjadikan Rambut Supa Wangi, Supa Lembut

Cara nak kekalkan rambut wangi memang senang sangat.  Korang boleh cuba siri baru Safi Shayla Supa saja.  Siri Safi Shayla SUPA baru dilengkapi dengan Supa Smooth & Fragrant Shampoo dan Supa Smooth Leave On Cream yang membuatkan rambut menjadi super lembut.  Safi Supa menjadikan rambut kita akan sentiasa ringan, lembut, mudah diurus dan tidak berminyak.  

Waima rambut kita tertutup dengan hijab sepanjang hari, tetapi Safi Shayla Supa mengekalkan wangian rambut sehingga 72jam lamanya.  Kalau korang nak tahu, Safi Shayla Supa kali ini diformulasikan dengan 11X ganda nutrien dan juga essential oil.   Dua formulasi hebat ini menyebabkan rambut kita sentiasa terhidrat dan subur. Inilah rahsia treatment untuk rambut lembut, supa wangi, supa lembut sepanjang hari.

Siri Safi Shayla Supa yang dilancarkan merupakan antara produk safi khusus untuk Mulimah Moden yang memakai hijab.  Ianya bertepatan dan selari dengan imej jenama Safi Shayla itu sendiri yang merupakan pakar hijab penjagaan rambut. Jadi, dengan memilih dan menggunakan Safi Shayla Supa, ianya memang memberikan cx kesan yang terbaik dengan hasil supa wangi, supa lembut dan supa ringan.  Tidak perlu risau lagi sebab Safi Shayla Supa ada cara nak kekalkan rambut wangi dan lembut.

Supa Smooth & Fragrant Shampoo

Supa Smooth & Fragrant Shampoo: 320g, 640g
+ Syampu SAFI SHAYLA Supa Smooth & Wangi: gabungan 11 Essential Oil yang kaya dengan nutrien untuk memberikan kelembutan sutera terunggul
+ Rambut menjadi lebih ringan, lebih lembut, lebih halus, tidak berminyak &
rambut terurus
+ Rambut kekal mewangi dan tahan lama sehingga 72 jam

Cara nak kekalkan rambut wangi
Safi Shayla Supa Melembutkan Rambut dan Kekal Wangi Sepanjang Hari

Supa Smooth Leave On Cream

Supa Smooth Leave On Cream Supa Leave On Cream 120ml (2 Varian):

SAFI SHAYLA Supa Smooth & Fragrant Leave On Cream
+ Gabungan 11 Minyak pati yang kaya dengan nutrien yang serta-merta mengubah rambut keriting menjadi lebih unggul
+ Rambut lembut, licin dan semula jadi lembut
+ Rambut mewangi dan tahan lama sehingga 72 jam.
+ Berdasarkan ujian makmal

SAFI SHAYLA Supa Hair Fall Control & Wangi
Biarkan Krim
+ Gabungan 11 Minyak Esensial yang kaya dengan nutrien serta-merta menguatkan rambut yang rapuh
+ Menjadikan rambut super lembut, kuat dan semula jadi seperti sutera
+ Wangian tahan lama sehingga 72 jam.
+ Berdasarkan ujian makmal

cara nak kekalkan rambut wangi
Safi Shayla Supa Melembutkan Rambut dan Kekal Wangi Sepanjang Hari

Gabungan Hebat Safi Shayla dan Tudung Ruffle

Menariknya kali ini, Safi Shayla telah bergabung dengan Tudung Ruffle untuk kerjasama Supa Haircare Kit.  Memang seronok dapat tudung ruffle sebab umum pon tahu jenama ruffle memang terkenal dengan kualiti dan inovasi rekaan mereka.  Jadi, cx pon agak teruja bila dapat pakai rudung ruffle bersama dengan safi shayla supa.  Inilah cara nak kekalkan rambut wangi untuk cx.  Treatment paling mudah dan jimat untuk rambut lembut, supa wangi, supa lembut. 

Menangi Vespa Pink Safi Shayla Supa dengan Sertai Peraduan Whatsapp & Menang

Jom join cx untuk sertai peraduan whatsapp & menang Vespa Pink Safi Shayla Supa.  Hanya dengan pembelian minimum RM15 untuk sebarang produk Safi Shayla Supa, korang berpeluang untuk sertai peraduan yang dijalankan.

+ Hadiah Utama : Supa Pink Vespa in Town bernilai RM17,000
+ Hadiah Wang Tunai Mingguan sehingga nilai RM1,000 kepada pengguna bertuah

Peraduan Whatsapp & Menang Vespa Pink Safi Shayla Supa telah bermula pada 1hb Julai sehingga 31hb Julai 2021.  Bagi mendapatkan maklumat lanjut, korang boleh layari Instagram @SafiMalaysia.  Sebarang pembelian boleh ke Shopee Safi Official Store okay. 

cara nak kekalkan rambut wangi
Safi Shayla Supa Melembutkan Rambut dan Kekal Wangi Sepanjang Hari


Post a Comment

0 Comments