Jom Mula Berniaga dan Tips Bina Bisnes Berjaya

سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Jom Mula Berniaga dan Tips Bina Bisnes Berjaya

Semua orang pon ada cita-cita dan impian dalam mencapai sesuatu dalam hidup. Namun dalam keadaan dan kekangan dek pandemik yang tidak pasti bilakah akan surutnya ia, semakin ramai masyarakat yang kurang cakna dan mungkin berputus asa untuk melangkah lagi. Okay jom kita cuba bangkit sekarang dan terus alihkan pandangan terus ke hadapan demi masa depan. InShaaAllah jika kita yakin, tawakal dan tidak tinggal usaha, pasti akan ada jalan dan kejayaannya kelak.

Idea untuk berniaga
Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya _ Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

RichWorks Lancar Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Musim pandemik yang sangat mencabar ini, semua orang juga boleh mulakan pernigaan dan menjana pendapatan untuk tingkatkan lagi ekonomi diri sendiri.  Kita boleh buat pilihan untuk lakukannya secara sepenuh masa atau sampingan 

Timbalan Naib Presiden Kanan RichWorks International Sdn. Bhd. (RichWorks), Radz Mohd berkata, banyak ruang dan peluang sedia ada untuk kita jana pendapatan dalam era digitalisasi.  Ini kerana masyarakat lebih suka habiskan masa secara online dengan media sosial mereka. Namun, segelintir usahawan tidak tahu cara sebenar untuk mulakan perniagaan dengan betul yang akhirnya gambaran dan tujuan asal kita tak nampak hasilnya seperti apa yang dirancang.

program richworks percuma dr azizan osman
Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya _ Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Tambahan lagi, masyarakat kita mudah sangat terikut-ikut dengan kawan dan faktor sekeliling.  Tengok kawan berniaga dan berjaya, mereka pon nak buat perkara sama tetapi nak untung cepat.  Lagi sedih bila tiadanya ilmu dalam hal demikian.  Semuanya penyebab perniagaan tidak bertahan lama 

Namun, kata beliau lagi, kita boleh ubah semua ini jika kita mula berniaga dengan asas dan prinsip yang betul.  Barulah para usahawan mampu menghasilkan jualan dari ratusan, ribuan dan mencecah ratusan ribu ringgit. INsyaAllah 

Pelancaran Sempena Inner Circle Meeting (ICM)

Program ini juga turut akan dibawa secara langsung pelancarannya melalui Facebook Page, Youtube dan Instagram Azizan Osman.  Pelbagai aktiviti dan perkongsian usahawan selama lapan jam akan berlangsung.  Sempena dengan Inner Circle Meeting (ICM), program ini dilancarkan dengnan kehadiran lebih 300 ahli Titanium yang berada di bawah program Permentoran RichWorks bersama Mentor Datuk Wira Dr Azizan Osman.  Program ini mendapat kebenaran pihak Majlis Keselamatan Negara (MKN) dengan pematuhan prosedur operasi standard (SOP)

program percuma richworks
Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya _ Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

RichWorks telah melatih dan membimbing lebih 1.1 juta orang dalam pelbagai industri di dalam dan luar negara.  Pada tahun lalu sahaja, 777 usahawan PKS yang dibimbing dalam program mentoring Spire dan Titanium berjaya menjana jualan melebihi RM2 bilion.

Program Ditaja Sepenuhnya oleh RichWorks

Menariknya RichWorks ini, mereka tidak pernah mengira siapa dan asal dari mana bakal anak didik.  Ini kerana mereka mahu latih dan bimbing lebih ramai orang untuk bina bisnes yang berjaya.  Tidak kira sama ada baru bermula, berkembang atau nak luaskan lagi bisnes.  Sejak ditubuhkan hampir 13 tahun, terbukti berhasil melahirkan ramai usahawan berjaya. 

“Semua orang sebenarnya boleh berjaya dalam bisnes jika adanya formula MESTI. MESTI ini bermaksud mentor, ‘elmu’, sistem, tindakan dan impian. “MESTI ini jika diikuti sepenuhnya boleh elakkan usahawan itu daripada melakukan kesilapan-kesilapan yang boleh melambatkan kejayaan malah lebih teruk menyebabkan bisnes mereka melingkup"

Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya _ Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021
Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya _ Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Makanya, Radz menyatakan bahawa Program yang bakal berlangsung pada 23 hingga 25 April ini nanti ditaja sepenuhnya oleh RichWorks.  Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga tidak akan abmil sebarang bayaran daripada para peserta.  

"Bakal peserta cuma perlu membuat pendaftaran menerusi laman web di www.BinaBisnesBerjaya.com untuk menempahkan tiket untuk hadir program virtual online ini.  “Mari kita beri peluang kepada diri sendiri, sertai dan dapatkan sebanyak ilmu terbukti berjaya yang dikongsikan nanti bagi bantu anda mula dalam bisnes. Mulakan langkah anda sekarang,” ujarnya lagi

Latar Belakang RichWorks International 

Richworks International Sdn Bhd merupakan penganjur acara dan seminar di malaysia.  Richworks pakar dalam bidang pembangungan keusahawanan dan pemasaran.  Lebih dari 10 ribu syarikat telah dilatih Richworks sejak 13 tahun yang lalu bermula tahun 2008.  Richworks berjaya menarik lebih 1,100,000 peserta melalui syarikat Master Coach Azizan Osman dan lebih 1,500 acara serta seminar live dalam talian (virtual online).  

Hanya dalam tempoh enam hingga 24 bulan, RichWorks berjaya menggapai tangan beribu-ribu usahawan dan jutawan dan mereka mencapai kejayaan.  Ini terbukti berdasarkan rekod prestasi melalui strategi perniagaan dan program mentoring.  Menjelang tahun 2025, RIchworks mempunyai visi untuk menjadi 'Netflix' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan.  Visi mereka agar mudah dapat akses ke kandungan berorientasikan keputusan dan jalan penyelesaian yang dipercayai dalam platform atas talian. - RichWorks.com untuk Inspire, Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh dunia.

Idea untuk Berniaga
Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya _ Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Kenali Datuk Wira Dr Azizan Osman

Datuk Wira Dr Azizan Osman Accredited Business, Marketing & Leadership Coach, Mentor & Strategist, Serial Entrepreneur & Best-Selling Author

Datuk Wira Dr Azizan Osman, merupakan seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 Business, Marketing & Leadership Coach.  Datuk Wira Dr Azizan Osman memang dah sedia gah namanya sebab beliau mempunyai keunikan dan bakat dalam membimbing anak didiknya.  Hasil didikan Beliau mampu memberikan anak didiknya mencapai peningkatan luar biasa dalam perniagaan.  Banyak perniagaan, pemilik perniagaan dan usahawan telah mencapai kejayaan melalui strategi serta metodologi kejayaannya sendiri.  Ini terbukti melalui pencapaian dan pertumbuhan perniagaan yang meningkat daripada sifar sehingga mencecah jualan berjuta ringgit

Mulakan Langkah Pertama Demi Mencapai Kejayaan Terbilang

Jom kita mulakan langkah pertama demi mencapai kejayaan terbilang di masa hadapan.  Bila lagi kita nak mula dan berjaya macam orang lain?  Haa, inilah tips bina bisnes berjaya.  Tiada idea untuk berniaga? Kita cari ilmu dulu.  Tiada modal?  Kita kena cepat-cepat ambil peluang keemasan yang ada di depan mata.  Program telah ditaja sepenuhnya untuk kita turut serta berjaya.  Jadi, tunggu apa lagi? Jom daftar sekarang ! PERCUMA !

nak berniaga apa
Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya _ Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Richworks International Sdn Bhd
No. 77, Jalan Badminton 13/29
Seksyen 13, 40100 Shah Alam
Selangor, MALAYSIA

Tel: +601632346866 (Media Penghubung - Md Azrin Rosly
+6012 696 2065 (Media Penghubung - Karini)
Emel: karini@richworks.com.my ; omkarini.rich@gmail.com ; azrin.richworks@gmail.com

Post a Comment

2 Comments

Atie Zieya said…
utk siapa yg minat bisness ! good luck :)
sis gee said…
Wowww Program Bina Bisnes percuma! boleh hebah hebahkan ni!