Beautea by SAFI : Pembersih Muka Baharu 100% Ektrak Teh Premium

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Hai semua. Maklum semua, produk SAFI telah dikenali di negara kita Malaysia sejak lama dahalu.  Pelbagai jenis produk telah dikeluarkan dan sentiasa diperbaharui agar kualiti dapat dipertingkatkan. Kini, Safi hadir lagi dengan produk keluaran terbaru mereka iaitu Pembersih Muka Beautea yang diekstrak 100% daripada teh premium. Safi Beautea ini berperanan melindungi kulit wajah daripada Pencemaran, Tekanan & Kosmetik. Ia adalah pembersih diyakini yang diperlukan untuk melindungi kulit wajah daripada kesan-kesan berbahaya terhadap alam sekitar hari ini. 


Safi telah keluarkan Safi Beautea ini dalam empat (4) jenis rumusan mengikut kulit agar sesuai dengan semua jenis keadaan kulit kita.  Antaranya adalah; 

Hydrating Gel Cleanser White Tea &Damask Rose membersihkan kulit wajah tanpa mengupas kelembapan semulajadi kulit wajah, menjadikan ia licin dan lembut. Damask Rose terkenal dengan kemuliaannya dalam melembapkan kulit kering.

Green Tea &; Neem Anti-Acne Gel Cleanser

Pembersih gel yang lembut dan sabun ini menghilangkan kekotoran dan minyak yang berlebihan. Dirumus dengan gabungan berharga teh Green Tea & Neem ekstrak melegakan dan perisai kulit terhadap penceroboh luaran dan jerawat, sambil mengawal sebum untuk membantu mengurangkan paparan parut.

Detox Cream Cleanser - Black Tea & Black Orchid Ia adalah pembersih krim Amino Acid yang lembut, wangi, sangat membersihkan dan mengeluarkan kekotoran. Dirumuskan dengan campuran teh Hitam & Black Orchid yang sangat berharga membantu memperbaharui kulit, sambil mengekalkan kulit yang sihat dan dilindungi daripada penuaan.

SAFI Revitalizing Scrub Wajah - Apricot Tea.
Ia akan melakukan keajaiban pada kulit wajah, kerana sel-sel kulit mati dikeluarkan dengan teliti apabila kita menggosok wajah. Tiada lagi kulit kusam selepas ini!

Cx pon tak terkecuali untuk dapatkan Safi Beautea ini tau! Semua Beautea baru oleh SAFI, berasal dari pemilihan ekstrak teh premium menyegarkan dan gabungan bahan-bahan semulajadi terbaik yang dirumuskan untuk melawan kesan negatif daripada pencemaran, tekanan dan kosmetik. Ianya juga;

✔️ Diuji secara dermatologi ✔️ Bebas Alkohol ✔️ Bebas Paraben ✔️ Bebas SLS /SLES ✔️ Bebas Silikon


Safi Beautea ini boleh didapati di seluruh farmasi berdekatan.  Cx beli dekat watsons sahaja. Boleh walk-in atau online. Cx lebih memilih untuk pembelian online. Almaklum ada anak-anak kecil yang sedang sedang berhubung sel-sel otak mereka. Ada yang mak dia tak boleh membeli belah. Korang pergi sahaja dekat link berikut untuk pembelian online okay 👉 http://bit.ly/2JTltHO

Cx beli dua jenis rumusan Safi Beautea ni.  Kita cuba benda baru. Memang teruja sangat! Dahlah bau dia wangi.  Lembut sahaja . Tenang rasa. Korang jangan lupa untuk dapatkan sekarang! Harga pon berpatutan , hanya RM23.30 sahaja seunit.



Kekalkan Keremajaan Anda
Lahirkanlah Keikhlasan Dihatimu

Post a Comment

4 Comments

Sii Nurul said…
Ada byak yg post kat insta tadi.. rasa mcm nak beli juga
Ciktie said…
Ciktie pun dah beli cuma tak sempat nak cuba pun lagi
Huda Halid said…
Dah cuba memang best!
Unknown said…
Tq for the sharing