Malaysia Jaringkan 3 Goal vs Liverpool

Bismillahirahmanirahim
Assalammualaikum w.b.t

Malaysia Jaringkan 3 Goal vs Liverpool

sharing number 44
hye korunk!! yeah!! Majulah sukan untuk negara. huh.. seperti yang korunk tahu dan sedia maklum, Malaysia vs Liverpool hari ni kan? dan baru sekejap tamat perlawanan tersebut. 



jika sebelum ini Malaysia vs Arsenal dengan tidak memperoleh apa-apa mata, namun hari ini.. Malaysia mampu membuktikan pada kita bahawa kita tidak mudah berputus asa. yeah! cayalah Malaysia.. even kita tidak menang, tetapi menjadi satu kebanggaan kepada kita apabila kita mampu memboloskan jaring Liverpool .. thumbs up Harimau Malaya!!!



yaa.. keputusan tadi sangat memberangsangkan kita.. pada mulanya Malaysia kosong dan Liverpool 4 tetapi setelah asakan demi asakan dilakukan .. Malaysia mampu menjaringkan gol sebanyak 2 goal.. yeah~~  ternyata Malaysia mampu la babe~ lawan dengan pemain terhandal kan. heheh. bangganya aye.. :) 



finally, Liverpool mencorak langkah mereka dan akhirnya berjaya meningkatkan jaringan mereka dan jadilah Malaysia (3) - Liverpool (6) ... bukan rezeki kita namun pemain kita sangat membanggakan! apa-apa pun.. TAHNIAH MALAYSIA!! 

Harimau Malaya mengaum mencorak langkah
"lahirkanlah keikhlasan daripada hatimu"

Post a Comment

2 Comments

cm said…
kemon lah halimau malaya..
have more focus..hehe
die org tepegun gan player liverpool..=)
hehehe..first half dah cun gile..
maalaaayysia..
CXopportunities said…
ape2 pon.. lot of love for Malaysia. :)