Sudio Nio Case Cover Review: Vegan Friendly From Apple Peels

 سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Sudio Nio Case Cover Review: Vegan Friendly From Apple Peels

Jika sebelum ini cx ada kongsikan tentang Sudio Nio Wireless Earphones kan?  Kali ini cx nak kongsi pula tentang Sudio Nio Casing Cover.  Bila dah beli barang baik, kenalah jaga elok-elok kan?  Jadi, kita belikan baju untuk Sudio Nio Wireless Earphones.  Biar dia terjaga dan terpelihara sedikit.  Barulah kekal elok dan cantik untuk digayakan selama mana hayatnya berfungsi.  Okay jom tengok apakah Sudio Nio Case Cover Review yang cx nak bagitahu dekat korang.  


Sudio Nio Case Cover Review
Sudio Nio Case Cover Review



Sudio Nio Case Cover Membantu Melindungi Bumi

Sudio Nio Case Cover kini direka bentuk khas dalam membantu melindungi bumi.  Baguskan?  Haa, inilah yang cx nak bagitahu korang.  Terdapat dua ciri utama yang mereka tekankan dalam membantu melindungi bumi kita daripada pencemaran bahan teknologi terkini.  Korang boleh baca ciri-ciri Sudio Nio Case Cover di bawah.

  • Menggunakan Bahan Bio yang Dikitar Semula

Sudio Nio Case Cover ini berasaskan tumbuhan yang berasal daripada kulit epal.  Sudio Nio Case Cover menggunakan bahan-bahan bio yang dikitar semula.  Dibuat secara mapan oleh pengeluar Itali Paq Vegan Leather.  Hasilnya, adalah alternatif kulit terbiodegradasi yang bersifat lebih tahan lama dan lembut ketika disentuh.  

Sudio Nio Case Cover Review
Sudii Nio Case Cover Review



  • Sustainably Fashioned 

Proses mengubah kulit epal yang dibuang kepada plant-based, tanpa sebarang kerosakan atau kekejaman dilakukan dalam menghasilkan hasil yang cantik dan terbaik. Hipoalergenik, dan bahan yang digunakan juga masih serasi dan sesuai digayakan dalam kehidupan kita.  Kiranya idea mereka menggunakan kulit epal mampu mengurangkan gejala kerosakan terhadap alam sekitar seperti menggunakan kulit haiwan dan sebagainya.  

Kenapa Kulit Epal Menjadi Pilihan Sudio Nio Case Cover?


Sudio Nio Case Cover diperbuat daripada kulit epal kerana Sudio tahu bahawa kita semua masih peduli dengan keadaan bumi.  Makanya ianya sama seperti mereka juga, masih peduli dan sayang akan bumi.  Jadi, sebagai pengguna awal penggunaan kulit epal yang didapatkan secara alami , Sudio sangat komited dalam mengurangkan penghasilan karbon di bumi kita.  Jadi, Sudio turut berharap agar kita semua sama-sama dapat membantu mereka untuk dapat diciptakan lagi benda baik di masa akan datang.

Dapatkan Sudio Nio Sekarang dan Miliki Sudio Nio Case Cover Secara Percuma! 

Sesiapa yang berminat atau sebagai peminat gadget, korang kena dapatkan Sudio Nio sekarang !  Kenapa? Ini kerana bila beli dan dapatkan Sudio Nio Wireless Earphones sekarang, korang boleh memiliki Sudio Nio Case Cover secara PERCUMA !  Korang tak nak ke?  Rugi kalau lepaskan peluang.  Nah cx nak bagi korang kegembiraan berganda lagi.  Diskaun 15% untuk setiap pembelian Sudio Nio .  Gunakan kod : NIOCASE okay.


Sudii Nio Case Cover Review
Sudio Nio Case Cover Review


Harga asal satu set Sudio Nio Case Cover adalah MYR119.  Tetapi ianya boleh dimiliki secara PERCUMA sahaja bermula 10 May 2021 sehingga 6 Jun 2021 dengan sebarang pembelian NIO ! Korang boleh beli dan miliki Sudio Nio Wireless Earphones dan percuma Sudio Nio Case Cover di sini : https://www.sudio.com/my/

Post a Comment

1 Comments

Distance range dia okay tk sis?