Adakah Produk Kitsui Bahaya?

سْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Kitsui Diilhamkan Oleh Alam Semulajadi

Produk Kitsui merupakan ilham daripada alam semula jadi. Kitsui sentiasa memastikan segala jenis ekstrak dan bahan ramuan semulajadi yang ditawarkan adalah yang berkualiti dari seluruh pelusuk dunia. Tujuan utama produk Kitsui sebenarnya adalah mahu menjamin keselamatan yang paling tinggi untuk kesihatan dan kesejahteraan produk alami atau semula jadi yang berkesan. Paling penting, ianya disokong oleh nasihat dan maklumat terbaik. Produk Kitsui diproses di pengilangan terbaik. Semua produk Kitsui semakin berkembang ke serata tempat dan ianya memberi peluang dalam membantu wanita dan lelaki dalam menyelesaikan masalah mereka dalam masa yang singkat.

Kitsui Review
Adakah Produk Kitsui Bahaya?


Adakah produk Kitsui bahaya?  Jawapannya adalah produk Kitsui tidak bahaya.  Kitsui komited dalam menyediakan penyelidikan saintifik terkini agar sentiasa menawarkan penyelesaian terbaik buat pelanggan mereka.  Segala penyelidikan saintifik terkini dilakukan melalui seminar dan persidangan yang inovatif.  Produk Kitsui semestinya dihasilkan dalam kemudahan GMP yang lengkap.  Korang juga tak perlu risau sebab Kitsui diluluskan oleh Kementerian Kesihatan.  Paling penting, produk Kitsui ini dijamin dan disahkan HALAL oleh JAKIM sebelum ianya dipasarkan melalui farmasi Watsons dan Guardian yang terkemuka di malaysia. 


Kitsui Produk Kesihatan Penuh Nutrisi dan Vitamin

Kitsui merupakan satu produk kesihatan yang penuh dengan nutrisi dan vitamin.  Korang dah dapatkan nutrisi harian untuk badan hari ini? Kalau belum, korang kena cuba sendiri amalkan Kitsui.  Produk Kitsui merupkan produk yang diperkaya dengan vitamin dan mineral tau.  Kalau korang nak tahu, vitamin dan mineral inilah yang membantu dalam mengintkatkan nutrisi dalam badan kita.  Bila nutrisi kita lengkap, dapatlah hasilkan kulit yang sihat dan cantik.  Siapa taknak cantik dan sihat kan?  Kitsui kan ada? Produk kesihatan yang dijamin oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.  

Makanan tambahan Kitsui bukan ubat-ubatan tau korang.  Inaya berfungsi untuk memberi nutrisi kepada badan seseorang.  Hal ini kerana Kitsui bahan utamanya terdiri daripada makanan harian seperti buah-buahan dan sayur-sayuran.  Jangan risau okay, semua produk kesihatan keluaran Kitsui adalah bebas daripada bahan pengawet, gluten, GMO, alergen, antibiotik dan bahan larangan yang boleh mengganggu hormon serta kesihatan badan. 

Kali ini cx nak kongsikan dua jenis produk kesihatan Kitsui kepada korang semua.  Antara produk kesihatan Kitsui yang cx nak kupaskan adalah Korean White+Plus (kotak oren) dan juga Belloss Fiber (kotak hijau).  Kedua-dua produk kesihatan Kitsui ini ada kategorinya tersendiri dan ianya berbeza fungsi bagi setiap satu.  Jom ikut cx kupaskan lebih lanjut di bawah ini ya. 

Adakah Kitsui bahaya
Kitsui Review Produk Kesihatan

Kitsui Korean White+Plus Tomato Pentingkan Kecantikan

Kalau korang nak jaga kecantikan, boleh cuba untuk amalkan Kitsui White+Plus Tomato ini.  KOrean White+Plus Tomato adalah antara produk kesihatan pilihan di farmasi watson dan Guardian di seluruh malaysia.  Korean White Plus+Tomato ini diperkaya dengan Vitamin A, C dan zat besi yang mampu membantu kulit kusam dan berminyak menjadi lebih segar serta bersih. 

Bahan utamanya ialah tomato yang bipanggil raja anti oksida dan dipilih serta dilabelkan sebagai superfood oleh Times Magazine.  Selain tomato, ianya turut mengandungi camu-camu yang juga kaya dengan ati oksida serta mampu meningkatkan pembetukkan kolagen.  Kolagen ini menjadikan kulit lebih cerah hanya dalam tempoh tujuh hari sahaja.  Jangan risau ya korang,  Korean White Plus+Tomato ini bebas bahan pengawet, gluten, GMO, alergen, antibiotik dan bahan yang boleh mengganggu hormon.  Berikut adalah senari bahan yang terkandung dalam Kitsui Korean White+Plus Tomato serta kebaikannya.

Bahan dan Kebaikannya

Tomato
-Bantu menyerap lebihan minyak pada wajah yang menyebabkan jerawat.
-mengurang dan memudarkan bintik hitam pada wajah
-mengecilkan liang pori kulit wajah.

Camu-camu
-Meningkatkan pengeluaran pro-kolagen, bagi membaiki struktur kulit wajah.
-sebagai anti-oksidan berkesan menghalang penuaan
-membantu kulit lembap dan berseri.

Acerola.
-kandungan vitamin C pada buah acerola juga dapat mencerahkan kulit dengan menyebarkan pigmen-pigmen menjadi lebih merata
-dapat menghasilkan kekenyalan, kekuatan, dan kelenturan pada kulit.
-Acelora telah dibuktikan boleh menentang proses penuaan sel-sel, membantu menghindarkan kulit berkedut.

Kitsui Belloss Fiber Fokus Kepada Pengurangan Berat Badan

Kitsui Belloss Fiber sangat sesuai untuk korang yang mahu mengurangkan masalah sembelit.  Selain itu, Kitsui Belloss Fiber sangat membantu mengempiskan perut yang buncit dan mengurangkan berat badan.  Kitsui Belloss Fiber berfungsi lebih kepada untuk mengekalkan kecergasan badan dan membantu masalah pencernaan.  Ianya diperbuat daripada buah epal, kiwi, oren, avocado, tomato, lemon, nenas dan sena.  

Produk kesihatan
Kitsui Produk Kesihatan


Formulasi kesemua bahan diatas ini membantu mengelakkan masalah perut buncit dan kegemukan disebabkan oleh kandungan seratnya yang tinggi.  Masalah pencernaan bukan sahaja memberi kesan kepada perubahan fizikal diri kita.  Malahan ianya juga mengurangkan keyakikan diri sendiri apabila timbulnya masalah lain seperti bau badan, bau mulut, cepat letih dan tahap metabolisma menjadi rendah. 

Belloss Fiber bukan sahaja berkesan, malah ia tidak mengandungi bahan penagwet, pigment, gula tambahan dan mengandungi bahan yang boleh mengganggu sistem hormon.  Berikut adalah bahan utama yang terkandung dalam Belloss Fiber.

Acacia Gum - Mengandungi serat prebiotic yang mengekalkan sistem usus serta melancarkan sistem penghadaman

Epal - Mengandungi Catechin yang membantu meningkatkan kadar metabolisma badan

Senna - Mengandungi Sennosides yang membantu meransang pergerakan usus

Kiwi, Oren, Avokado, Tomato, Lemon, Nenas dan Epal - Buah-buahan yang mempunyai kadar serat yang tinggi dan kaya dengan pelbagai vitamin untuk mengekalkan tahap hidrasi dalam tubuh badan.

Produk Kitsui Review: Adakah Kitsui Bahaya?

Pada cx, produk Kitsui ini tidaklah bahaya memandangkan ada kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dan dikilangkan di kilang yang bertaraf GMP.  Tambahan lagi, kitsui produk kesihatan ini telah pon mendapat sijil halal daripada Jakim. Jika semua kelulusan ini tiada, makanya produk kitsui ini boleh dikategorikan sebagai bahaya.  Namun tidak ya.  Produk Kitsui ini tidak bahaya.  Lagiun telah berada di pasaran Drugstore kita seperti Watsons dan Guardian.  InShaaAllah.

Adakah kitsui bahaya?
Sijil Kelulusan






Kitsui Produk Kesihatan
Lahirkanlah Keikhlasan Dihatimu

Post a Comment

2 Comments

Atie Zieya said…
thank you ats pencerahan
Bumbu Agency said…
Terima kasih atas info tersebut